بررسی روش های رایگان و پولی برای به دست آوردن ویباکس در بازی فورتنایت

مودهای مختلف بازی فورتنایت برای تجربه و لذت بیشتر شما از این بازی، مودهایی در نظر گرفته شده که هر یک از آن ها

توسط EXAMPLENEWS در 20 مرداد 1400

مودهای مختلف بازی فورتنایت

برای تجربه و لذت بیشتر شما از این بازی، مودهایی در نظر گرفته شده که هر یک از آن ها حاوی مزایای منحصر به فرد خود است. مهم ترین مودهای این بازی شامل کریتیو_ بتل رویال_ نجات دنیا می شود که در هر کدام از این مودها ماموریت خاصی به شما واگذار خواهد شد.

ویباکس بازی فورتنایت

بازی فورتنایت نیز همانند سایر بازی های موبایلی بخش پرداخت درون برنامه ای دارد. شما گیمرهای عزیز می توانید به کمک این قسمت، در زمان بندی کوتاهی، وضعیت بهتری برای کاراکتر خود بسازید. این کار توسط ارز رایج بازی که با نام رسمی ویباکس شناخته می شود، انجام پذیر است. مثلا ممکن است شما در مرحله ای از بازی قدرت مبارزه با رقیبان خود را نداشته باشید آن ها از شما حرفه ای تر و قدرت مند تر باشند، بازی فورتنایت این امکان را برای شما قرار داده که بتوانید کاراکتر خود را پیشرفته تر کنید و به راحتی به مبارزه با دشمنان بپردازید.

 

مزایای استفاده از ویباکس در بازی فورتنایت

این بازی شما را از مزایای ویژه ای بهره مند می سازد که از انواع آن می توان به شرکت در رویداد ها و مسابقات ویژه ای اشاره کرد که هیجان خاصی به شما هدیه می دهد.

از مزایای دیگر این بازی این است که شما توانایی خرید انواع و اقسام سلاح ها، لباس ها، تجهیزات نظامی و.‌.. را خواهید داشت. در واقع با خرید این اقلام قدرت بازی در شما تقویت خواهد شد جوری که انگ

ار به کاراکتر دیگری تبدیل شده اید.

علاوه بر خرید، توانایی آپگرید کردن سلاح ها و تجهیزات  را نیز خواهید داشت.

چگونه ویباکس به دست آوریم

ویباکس از طریق دو روش قابل خریداری است. روش پولی و روش رایگان.

این دو روش کاملا برعکس هم هستند روش رایگان زمان بر بوده و یوسی کمی به شما خواهد داد اما روش پولی سریع تر است و بسته به مقدار هزینه کردن شما، ممکن است یوسی بسیار زیادی نیز دریافت کنید.

از روش های رایگان بدست آوردن یوسی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱_ ورود روزانه به بازی و دریافت جایزه

۲_انجام ماموریت های مود save the world

۳_ تکمیل مراحل چالش های Battle Pass

منبع:

https://www.shabakeh-mag.com/ads-report/18662/آشنایی-و-ایجاد-ارتباط-بیشتر-با-ویباکس-فورتنایت-و-یوسی-پابجی

 

آخرین مطالب