بهترین رمان های عاشقانه سال 2021 (تاکنون)

برای بسیاری از ما ، سال 2021 احساس می شود سالی است که به حالت بازیابی اختصاص داده شده است ، عواقب چیزی که زندگ

توسط EXAMPLENEWS در 22 فروردین 1400

برای بسیاری از ما ، سال 2021 احساس می شود سالی است که به حالت بازیابی اختصاص داده شده است ، عواقب چیزی که زندگی را تغییر می دهد و غیرقابل پیش بینی است ، جایی که اکنون فرصت داریم شروع به برداشتن قطعات از سال قبل کنیم. البته صنعت نشر ، مانند بسیاری دیگر ، در سال 2020 تأثیر منفی گذاشت ، اما یکی از معدود ژانرهایی که همچنان مسیر پیشرفت را ادامه داد (مانند همیشه) عاشقانه بود.

از برخی جهات ، جای تعجب نیست که ژانر عاشقانه هنوز در طی همه گیری ویروس کرونا و اثرات ماندگار آن بر دنیای ما راهی برای رشد پیدا کرده است. اصول اساسی این ژانر - یک داستان عاشقانه اصلی و یک قطعنامه رضایتبخش از نظر احساسی (که به طور خلاصه به عنوان HEA برای Happily Ever After یا HFN برای Happy Now شناخته می شود) - امید و خوشبختی دارد. در دنیایی از عدم اطمینان ، خوانندگان به کتابهایی چنگ زده اند که نوید بخش اصلی آنها را می دهند و امسال تعداد بسیاری از آنها به عنوان نوری در تاریکی معرفی شده است. (این لیست به صورت ماهانه به روز می شود.)

دانلود رمان های عاشقانه انگلیسی نسخه داغ ، نوشته روبی بارت 6 دلار عکس: ناشر عاشقانه های اداری می تواند یک طناب مشکل برای پیمایش باشد ، به خصوص بین دو شخصیت که در آن زمین بازی کاملاً یکنواخت نیست ، اما اولین بارت در رابطه با رمان ، یک امر تازه کننده در جستجوی عاشقانه ها در محل کار و مقابله با مسائل آشکار پویایی قدرت با واقع گرایی و مراقبت. کورین بلانت عادت دارد افرادی که در مورد وضعیت ملکه یخی خود تصوراتی از پیش دارند ، اما او فقط با فعالیت در یک نور خاص به سطح مدیریت رسیده است. مطمئناً او همیشه از سطح آگاهی در این زمینه برخوردار بوده است ، اما وقتی او از شخصی می شنود که در حال خندیدن یکی از همکارانش است که به او لقبی خاص بی ادبانه می دهد ، تصمیم می گیرد از اقتدار خود در برابر مجرم فرضی استفاده کند: اتاق کارآموز جدید وسلی اتاق. با ناراحتی کورین ، وسلی بسیار خوشحال است که سخت کار می کند و سعی می کند خود را به رئیس جدیدش ثابت کند ، و گرمای او به زودی به اندازه کافی قوی و صادقانه نشان می دهد تا یخ های ساخته شده در اطراف قلب او را نیز ذوب کند. این کتاب نمونه ای از بهترین قسمت های این سبک است ، شیرینی و بخارپذیری به اندازه مساوی فراوان است.

6 دلار در آمازون آزمایش صمیمیت توسط روزی دانان آزمایش صمیمیت ، تالیف روزی دانان 14 دلار 16 دلار اکنون 13 درصد تخفیف دارد عکس: ناشر پیگیری های Danan برای اولین بار درخشان و مورد علاقه او "هم اتاقی" (منتشر شده در سپتامبر سال گذشته) بیشتر از نمونه قبلی خود درون نگرانه و احساسی است ، اما با همان نثر فریبنده ای که باعث شد اولین اکران او حتی در اوج یک انتشار دشوار بسیار موفق باشد ، چشم انداز. نائومی گرانت ، بهترین دوست و سابق هم اتاقیجاش ، از زمان شروع فعالیت آنها که با هم تاسیس شدند ، آماده است تا از کارگر جنسی به مربی جنسی پرش کند. تنها مشکل این است که به دلیل سوابق خود ، او در پیدا کردن کنسرت به عنوان یک مدرس مشکل دارد. وارد ایتن کوهن ، خاخامی شوید که وظیفه دارد نسل جوان را به کنیسه خود بکشاند و فقط سه ماه این کار را انجام دهد. هنگامی که این دو برای سمیناری در مورد صمیمیت در دنیای هزاره جمع می شوند ، ساخت یک برنامه درسی که حول عشق و رابطه جنسی است ، ثابت می کند که جرقه ای است که مسابقه جذابیت آنها را برای یکدیگر روشن می کند. این کتاب مسائل مذهبی و عاشقانه را به گونه ای حل می کند که آنها را ساده انگار کند ، نه نیروهای مخالف ، و نائومی یک رهبر با تفاوت است که صاحب گذشته خود بدون شرم است ، در حالی که اتان هرگز قضاوت یا محکومیت را نسبت به او ابراز نمی کند.

14 دلار در آمازون سن خودت را بازی کن ، ایو براون Age Your، Eve Brown ، نوشته تالیا هیببرت 14 دلار 16 دلار اکنون 13 درصد تخفیف دارد عکس: ناشر مجموعه خیره کننده های خواهران قهوه ای هیبرت با جدیدترین نسخه به احتمال زیاد وحشی ترین خواهر به پایان می رسد ، اما خبر خوب این است که هیبرت واقعا چیزهای زیادی را با یک نت بالا بسته بندی می کند. به نظر می رسد ایو براون هر چقدر تلاش کند نمی تواند چیزی درست را بدست آورد - و وقتی آخرین کارهای شیطانی او عروسی گران قیمتی را خراب می کند ، سرانجام والدینش پای خود را پایین می گذارند. او باید عمل خود را انجام دهد ، حتی اگر هنوز نمی داند چگونه این کار را انجام دهد. مصاحبه برای یک موقعیت آشپز باز در یک تختخواب و صبحانه حرکت درستی به نظر می رسد ، اما پس از آن او به طور تصادفی با ماشین خود از مالک فرار می کند. اوه! جیکوب وین عادت داشت که همه چیز را کنترل کند ، اما با شکستن بازو و شغلی که به او احتیاج دارد ، باید به آخرین شخصی که می خواست در این مکان کمک کند اعتماد کند. این دو شخصیت یک مورد واقعی از مخالفین است ،

14 دلار در آمازون درگیر تصادفی ew 12 دلار 16 دلار اکنون 25 درصد تخفیف دارد عکس: ناشر درگیر تصادفیآنچه را که همه رمان های عاشقانه خوب انجام می دهند انجام می دهد: پر از احساسات ، سرگرمی و خانواده است ، با آن HEA در نهایت رضایت بخش که مانند یک غذای خانگی در شکم شما حل خواهد شد. رینا مانجی بزرگترین طرفدار خانواده اش نیست که خودش را درگیر جزئیات زندگی اش می کند ، اما او می تواند بر روی پخت و پز خود تمرکز کند ، چیزی قابل اعتماد و ظریف برای تلاشش. وقتی پدرش جدیدترین کارمندش ، ندیم را به راحتی از آن طرف سالن منتقل می کند ، این یک وضعیت کاملاً واضح است. اما او یک شکل خوب را قطع می کند و از نان او لذت می برد ، دو چیز به نفع او است. هنگامی که کار حرفه ای خود را با سقوط غیرمنتظره ای روبرو می کند ، ندیم حتی می پذیرد که نامزدی با او جعل کند تا بتواند وارد یک مسابقه زوج شود. آنها ممکن است در تظاهر به مسابقه بازی کنند ، اما وقتی راز فاش می شود ، وقتی خانواده اش باد می گیرند چه اتفاقی می افتد؟

12 دلار در آمازون دختر عزیزم دختر عسل ، نوشته مورگان راجرز 12 دلار 17 دلار اکنون 29 درصد تخفیف دارد عکس: ناشر دختر عسل رمان عاشقانه معمولی شما نیست - حداقل با اصطلاحات دقیق تر آن - اما این یکی از قدرتمندترین داستان های بزرگسالی است که امسال ارائه می شود و برای هر هزاره ای که خود را در زیر خم شدن می بیند ، لازم است که آن را بخوانید. وزن انتظار. گریس پورتر با اتصال دکترای تازه بدست آمده خود تصمیم می گیرد برای جشن گرفتن به دختران سفر کند. او از نوع کسی نیست که مهمانی های سختی بگیرد و به طور مستی با زنی ازدواج کند که حتی او را نمی شناسد ... و این دقیقاً همان کاری است که او انجام می دهد. گریس تصمیم گرفت احتیاط را به باد بیندازد و به نیویورک می رود تا اوقات خود را با همسری که ممکن است غریبه باشد بگذراند و بیش از یک تابستان به یادماندنی شروع به سقوط کرد. سوال این است: آیا گریس در واقع به سوی شخصی می دود ، یا از چیز دیگری فرار می کند؟ https://www.townandcountrymag.com/leisure/arts-and-culture/g35335957/best-romance-novels/

12 دلار در آمازون عشق در ابتدا عشق در ابتدا ، توسط کیت کلیبرن 14 دلار 16 دلار اکنون 13 درصد تخفیف دارد عکس: ناشر كلیبورن عاشقانه هایی می نویسد كه جذاب ، دلهره آور و در نهایت راضی كننده باشد و شما نمی خواهید كتاب را پایین بگذارید. ویل استرلینگ هنگامی که نوجوان بود ، در بالکن یک ساختمان آپارتمانی با دختر رویاهای خود روبرو شد ، اما او حتی هرگز نمی دانست که او آنجاست. شانزده سال بعد ، او بازگشته است ، و با غافلگیری غیر منتظره از مرگ عمویش و ارث یک آپارتمان جدید که هرگز نمی خواست سروکار دارد. اما او انتظار ندارد که از همان سالهای قبل به درستی به دختر رویایی اش برخورد کند ، یا اینکه او اکنون نمی خواهد کاری با او داشته باشد. نورا کلارک قطعاً توسط همسایه جدید و خوش تیپ خود غافلگیر می شود ، اما وقتی او از برنامه های اجاره آپارتمان خود باخبر می شود ، با حفظ جامعه ساختمان وظیفه خود را به عهده دارد و از هر نظر آچار به داخل می اندازد.

14 دلار در آمازون گفتگوی سابق گفتگوی سابق ، نوشته راشل لین سلیمان 14 دلار 16 دلار اکنون 13 درصد تخفیف دارد عکس: ناشر سلیمان نویسنده YA است ، اما در اولین رام-بزرگسال خود ، نامه عاشقانه ای را به رادیو قلم می زند - و همچنین هر کسی که هرگز نمی تواند مقدار کافی از NPR را در گوش خود داشته باشد. شای گلدستاین تقریباً ده سال است که در یک ایستگاه رادیویی عمومی سیاتل تهیه کننده است ، اما آخرین مبارزه او در یک همکار بلند قامت و خوش تیپ به نام دومنیک یون رخ می دهد که در هر فرصتی درجه کارشناسی ارشد خود را در روزنامه نگاری رها می کند و فکر می کند که همه چیز را می داند . اما این ایستگاه در شرایط سختی قرار دارد و نیاز به تزریق برنامه جدید دارد ، و وقتی شای به طور معمولی یک نمایش را با میزبانی همسران سابق که قبلاً با یکدیگر قرار داشتند پیشنهاد می کند ، رئیس آنها از این ایده می پرد. متأسفانه ، او همچنین تصمیم می گیرد شای و میزبان دومنیک باشند. تنها مشکل؟ آنها هرگز قرار ملاقات نگذاشته اند. آنها نه تنها مجبور به ساختگی رابطه قبلی هستند ، بلکه مجبور به جدایی جعلی نیز هستند ،

14 دلار در آمازون حمل شده توسط آنجی هاکمن ارسال شده است 13 دلار 16 دلار اکنون 19 درصد تخفیف دارد عکس: ناشر وقتی دشمن حرفه ای و دیرینه شما نیز کسی است که تاکنون هرگز چشم به او نگذاشته اید چه می کنید؟ این پیش فرض عاشقانه جذاب و جذاب معاصر هاكمن است ، در مورد یك قهرمان كوچك به نام هنلی ایوانز كه وقتی برای تبلیغات رویایی خود در خط كروز محل كار خود شانس اثبات خود را پیدا می كند. با این حال ، یک نفر دیگر نیز برای همین نقش در رقابت است: مدیر رسانه های اجتماعی این شرکت ، گریم کرافورد-کالینز. رئیس آنها به آنها اطلاع می دهد که باید پیشنهادی برای اثبات دلیل بهترین انتخاب برای این کنسرت تهیه کنند - و چه مکانی بهتر از مکان در جزایر گالاپاگوس ، در یکی از کشتی های تفریحی بسیار خاص این شرکت ، باید پیشنهادی تهیه کنند؟ اولین بار که او به Graeme IRL چشم دوخت ، هنلی با کشف اینکه او چیزی شبیه تصور او نیست و وقتی مجبور به کار با یکدیگر می شوند ، متعجب شد او می فهمد که نفرت او نسبت به او ممکن است کاملاً متنفر نباشد. اولین هاکمن هوشمند ، شوخ و جذاب با جذابیت شیمیایی صفحه ای است که باعث می شود حتی در زمستان هم غوطه ور شوید.

آخرین مطالب