نشان دهید که شما بازار هدف را کاملاً مورد تجزیه و تحلیل قرار داده اید و تقاضای کافی برای محصولاتتان وجود دارد تا بتوانید تجارت قهوه خود را عملی کنید. تجزیه و تحلیل رقابتی شامل ارزیابی از رقابت و نحوه رقابت تجارت قهوه شما در این بخش است.
با توجه به نزدیکی مدارس و مجتمع های اداری ، بازار هدف اصلی ما دانش آموزان و افراد حرفه ای تجاری خواهد بود. هر دو گروه مصرف کنندگان سنگین قهوه ، چای و میان وعده ها هستند.
بر اساس بررسی های مشتری ما تقاضای زیادی برای یک کافی شاپ با کیفیت بالا در یک مکان مرکزی وجود دارد که به قهوه عالی سرو می شود و هم دارای صندلی فضای باز و هم پارکینگ در دسترس است. سه شکایت رایج در مورد رقابت موجود در منطقه عبارتند از:
محصول متناقض: مشتری های آگاه از تمایل به تبدیل شدن به مشتریان متداول یک کافی شاپ که نمی توانند به طور مداوم به یک محصول با کیفیت بالا خدمت کنند ، مایلند.
کمبود صندلی پاسیو: بسیاری از افراد ترجیح می دهند در یک روز آفتابی ، غذاها و نوشیدنی های خود را در خارج از منزل مصرف کنند.
کمبود پارکینگ: عدم وجود پارکینگ باعث می شود تا مسافران مسافر وسایل نقلیه را دشوار کنند.
پایگاه مشتری محلی تقریباً شامل موارد زیر است:
3000 دانش آموز از دو مدرسه بعد از متوسطه
200 کارمند مدرسه اصول بازاریابی و فروش
1000 نفر از مشاغل و کارمندان دفتر
هر دو مدرسه حضور پررنگی دارند و جمعیت دانشجویی خود را گسترش می دهند. بازار تجارت محلی قوی است و از رکود اقتصادی قبلی نسبتاً بی تأثیر بوده است.
در مقایسه با درک ما ، انتظار داریم که با ایجاد مشتری مشتری درآمد خود را به شدت رشد کنیم:
قهوه برای رفتن قهوه Lindens Java Jake (سال 1)
است درآمد سالانه 150،000 $ 250،000 $ 200،000 $
کارمندان 8 10 6
قیمت پایین بالا بالا
کیفیت پایین متوسط متوسط
بخش 4: برنامه فروش و بازاریابی
توضیح دهید که چگونه قصد دارید مشتریان را به حمایت از کافی شاپ خود ، از جمله تبلیغات ، تبلیغ ، استراتژی قیمت گذاری ، فروش و خدمات ، مجذوب خود کنید.
پیشنهادات محصولات ما
رقابت موجود از لوبیای درجه پایین ، تجهیزات ارزان قیمت استفاده می کند ، و به درستی کارمندان را آموزش نمی دهد - در نتیجه کیفیت محصول متناقض و مشتریان ناراضی ایجاد می شود.
در جاوا جیک ما علاقه مند به قهوه هستیم و قصد داریم تا به طور مداوم روی بالاترین کیفیت محصول تمرکز کنیم:
خوردن لوبیا و میان وعده های برتر و حفظ طراوت در همه زمان ها.
با استفاده از دستگاه اسپرسو خط بالا و تجهیزات مرتبط.
ارائه آموزش های حرفه ای بریستاها.
با تمرکز بر کیفیت ، سازگاری و خدمات عالی مشتری ، ما یک مشتری ثابت مشتری تکراری ایجاد خواهیم کرد.
استراتژی قیمت گذاری
ما قصد داریم روی کافه های مخصوص از جمله اسپرسو ، کاپوچینو ، موشی و غیره تمرکز کنیم زیرا حاشیه سود بسیار بالاتر از قهوه معمولی است. برای سفارش بالاتر قیمت برای قهوه معمولی ، از دستگاه های قطره ای استفاده نخواهیم کرد. درعوض ، هر فنجان تنها با استفاده از دستگاه قهوه سرو می شود تا هر فنجان تا یک دقیقه تازه و خوشمزه باشد.
قیمت گذاری ما با قیمت بالاتر بازار رقابتی خواهد بود. ما معتقدیم که مشتریان خوشحال خواهند شد که قیمت های بالای یک قهوه عالی را بپردازند.
حراجی
ما در فضای داخلی با طراحی حرفه ای ، دنج و جذاب ، به شما ارائه می دهیم ضد خدمات ارائه دهیم. صندلی های داخلی ترکیبی از جداول جداگانه منفرد برای صمیمیت و میزهای سبک تر برای گروههای بزرگتر خواهد بود. صندلی های خارجی از میز و صندلی های ضد آب با چترهای ضد آفتاب در دسترس تشکیل شده است. ما قصد داریم از ساعت 6:30 بامداد - 9 بعد از ظهر باز شود. در روزهای هفته ، و 7 صبح.-9 بعد از ظهر. آخر هفته
علاوه بر پول نقد ، اعتبار و بدهی ، ما اپل پرداخت را نیز می پذیریم.
تبلیغات و تبلیغ
برای به حداقل رساندن هزینه ها و ارتباط با جمعیتی مشتری ، بیشتر تبلیغات ما از تنوع دیجیتال برخوردار خواهد بود. ما قصد داریم با استفاده از روشهای زیر محصولات خود را تهاجمی تر تبلیغ کنیم:
پوسترها در بیلبوردهای پردیس محلی
وب سایت پیشرفته ما
ویژه های روزانه در فیس بوک ، اینستاگرام و توییتر اعلام می شود
آمار نشان می دهد که کارت های وفاداری بسیار مؤثر هستند و جاوا جیک از کارت پاداش طراحی شده برای پیشبرد تکرار مشاغل استفاده می کند.
بخش 5: برنامه مالکیت و مدیریت
ساختار حقوقی ، مالکیت و (در صورت وجود) مدیریت و الزامات کارکنان شغل خود را شرح دهید.
ساختار مالکیت
کافی شاپ جاوا جیک یک شرکت خصوصی است که در ایالت تگزاس ثبت شده است. این تجارت 100٪ متعلق به جک والدز و خوانیتا سانچز است:
جک والدز: سهام 60 کلاس A
خوانیتا سانچز: 40 کلاس A سهام
مدیریت
صاحبان جک و خوانیتا با یکدیگر مشاغل خود را اداره می کنند و حداقل یکی از آنها در تمام ساعات در ساعات آزاد حضور خواهد داشت. هر دو صاحب تجربه قبلی در زمینه مدیریت خدمات غذایی دارند و دارای مهارت های آموزش دیده و باتجربه ای هستند.
منابع و خدمات خارجی
خدمات طراحی ملفورد برای طراحی داخلی محل منعقد خواهد شد.
جکسون و جکسون خدمات حسابداری را برای تجارت ارائه می دهند.
Codying Jody کالاهای پخته شده را تأمین می کند.
مقالات مشابه
- نادیده گرفته ترین واقعیت در مورد لباس بچگانه فاش شد
- نحوه فروش لباس بچگانه
- نادیده گرفته ترین واقعیت در مورد لباس بچگانه فاش شد
- این 5 ساده لباس بچگانه ترفندها فروش مجازی فوری شما را افزایش میدهند.
- باور این 8 افسانههای مربوط به داروهای گیاهی شما را از رشد بازمیدارد.
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- طرز استفاده از شیاف ماریانا
- راهنمای آنجلینا جولی برای لباس بچگانه
- خوب، بد و داروهای گیاهی
- راز لباس بچگانه که هیچ کس درباره آن صحبت نمی کند