ردیاب فندکی خودرو - ایران رهیاب

با توجه به رشد روز افزون شرکت هایی که در زمینه حمل و نقل و ترابری فعالیت می کنند، رصد رانندگان و قابلیت ردیابی

توسط EXAMPLENEWS در 21 دی 1399

با توجه به رشد روز افزون شرکت هایی که در زمینه حمل و نقل و ترابری فعالیت می کنند، رصد رانندگان و قابلیت ردیابی خودرو در طول مسیر از مهمترین نیازهای شرکت می باشد که با استفاده از ردیاب خودرو به آسانی می توان این نیاز را برآورده کرد؛ بنابراین در صورت بروز هرگونه مشکل در طول مسیر، موقعیت مکانی خودرو جهت اعزام نیرو و انجام اقدامات لازم، در دسترس شرکت حمل و نقل قرار خواهد گرفت و کمک رسانی، امداد و سایر خدمات به خودرو و افراد حاضر در آن به سرعت انجام می گیرد. بنابراین اگر قصد ردیابی و اطمینان از ایمنی فرزند خود در طول رانندگی را دارید و یا حتی در مواردی می خواهید کارمندان خود را در طول ساعات اداری رصد کنید، مجاز به استفاده از ردیاب هستید. هنگامی که وسیله نقلیه شما به سرقت می رود، اگر خودرو مجهز به ردیاب یا GPS خودرو باشد، به آسودگی قادر به مسیریابی خودرو خواهید بود؛ اما در صورت عدم وجود ردیاب، کار مسیریابی خودروی سرقتی بسیار دشوار و با موانع بسیاری مواجه خواهد شد؛ چرا که هنگام سرقت، اغلب سارقین پلاک وسیله نقلیه را تعویض و یا جدا می کنند و ردگیری خودروی مسروقه از این طریق برای دوربین های راهنمایی رانندگی میسر نمی باشد.

تصور کنید یک ردیاب بی نام و نشان تهیه می کنید و سايت رديابي آن كيفيت لازم را برای نشان دادن موقعیت خودروی شما، نمایش مسیرهای پیموده شده در گذشته و اجرای دستورات مورد نظر شما را ندارد و بدتر از آن بعد از گذشت مدتي کوتاه سایت ردیابی دستگاه شما از کار می افتد و قابل مشاهده نیست و فرد یا شرکتی هم مسئولیت پاسخگویی به شما و رفع این مشکل را به عهده نمی گیرد و در نتیجه عملا دستگاه شما دیگر هیچ کاربردی نخواهد داشت و شما نیاز به خرید یک دستگاه جدید و هزینه مجدد خواهید داشت. بعد از ارسال این دو دستور و ست شدن دستگاه ، جی پی اس نیز فعال میشود. چه در نصب دستگاه و جی پی اس روی خودرو و چه راه اندازی اپلیکیشن و نرم افزار ردیابی ، همگی تحت پوشش گارانتی و خدمات پس از فروش کریوت هستند. در حقیقت این اپلیکیشن ، بخشی از نرم افزار جامع مدیریت ناوگان می باشد ، اما به گونه ای طراحی شده که به منظور ردیابی خودرو مورد استفاده قرار بگیرد تا در صورتی که قصد بهره برداری تجاری ندارید ، هزینه کمتری را جهت نصب و راه اندازی این نرم افزار بپردازید.

اما بسیاری از این اپلیکیشن ها ، خارجی هستند و برای کاربران ایرانی مناسب نیستند و یا هزینه های بالایی دارند. در ساخت دستگاه های ردیاب خودرو ، ابعاد ، مقاومت در برابر رطوبت ، تکنولوژی به کار رفته ، بهره گیری از سیستم های ردیابی مثل GPS ، ابعاد دستگاه ،قابلیت شارژ باتری و بسیاری از فاکتورهای دیگر مورد توجه خریداران قرار دارد. نکته دیگر قابل ذکر این است که ردیاب خودرو از فناوری شبیه به تلفن های همراه جهت ارسال و نمایش موقعیت مکانی وسیله نقلیه استفاده می کنند. از مزایای استفاده از ردیاب GT06N میتوان به قابلیت نمایش مسیرهای پیموده شده، میزان مصرف سوخت، سرعت لحظهای خودرو و تعریف سرعت مجاز، امکان قطع کردن برق خودرو از طریق اتصال رله قطع برق، داشتن دکمه هشدار سریع (SOS)، داشتن میکروفون جهت ارتباط صوتی دوطرفه با خودرو و مصرف شارژ سیمکارت بسیار کم اشاره کرد. یکی از مزایای استفاده از این سیستم، کاهش هزینههای مختلف است.

اما در عین حال مزیت این دسته از ردیابها این است که بصورت مخفی در قسمتهای مختلف خودرو نصب می شوند و امکان سوء استفاده از قطع عمدی ردیاب را کاهش می دهد. بخش سخت افزاری خیلی سریع و بدون کوچکترین آسیبی به سیستم سیم کشی خودرو و بصورت کاملا مخفی و بدون هیچگونه مزاحمتی متصل می شود. برای این منظور یکی از کارشناسان ما به محل شما اعزام می گردد و این دستگاه را که بصورت مخفی در اتومبیل نصب می شود و به هیچ عنوان قابل مشاهده نیست را راه اندازی می کند. همچنین ، در بسیاری مواقع مشاهده شده ، که ردیاب خودرو مانند یک کالای عمومی در وب سایت هایی مانند دیجی کالا به فروش می رسد که حتی فروشنده آن شناختی از قابلیت ها و عملکرد دستگاه ندارد. جهت مشاهده اطلاعات دقیق تر از مشخصات دستگاه لینک مشخصات سخت افزار ردیابی کریوت را کلیک کنید. در ردیاب نوع اول امکان اتمام باتری در هر لحظه وجود دارد و ردیاب نوع دوم نیز نیاز به متخصص جهت نصب دارد. اگر یک دستگاه با قیمت پایین و یا نامتعارف خریداری کردهاید و توقع دارید تیم پشتیبانی در هر لحظه پاسخگوی مشکلات و سوالات شما باشند، سخت در اشتباهید!

بنابراین سیستم های ردیاب به طور بالقوه قابلیت ارائه اطلاعات در لحظه (زمان واقعی) و سفرهای گذشته را دارا هستند. این ردیاب مجهز به میکروفن میباشد که میتوان بوسیله آن صدای داخل کابین را با وضوح کامل تا فاصله قابل توجهی از طریق موبایل خود بشنوید. خدمات پس از فروش و تیم پشتیبانی از عوامل موثر در قیمت ردیاب میباشد. تمام مراحل نصب ردیاب توسط نماینده شرکت کریوت و کاملا رایگان بر روی تمامی خودروها انجام می شود و جز پکیج پشتیبانی مشتریان می باشد. به این ترتیب اگر صاحب ناوگان حمل و نقل هستید یا خودروی خود را در اختیار فرد دیگری قرار داده اید و یا در صورت بروز حوادثی نظیر سرقت خودرو، به راحتی قادر خواهید بود تا موقعیت مکانی وسیله خود را به کمک سخت افزار ردیاب شناسایی کرده و اقدامات لازم را انجام دهید. همانطور که میدانید سیستم مدیریت ناوگان کریوت مجموعه ای کامل از ابزارهای مدیریتی خودرو و وسائل نقلیه را دربر میگیرد و سامانه ردیابی خودرو یکی از بخش های مورد توجه و محبوب این سامانه است. بخش نرم افزاری نیز با توجه به نوع دادهها، آنها را در انواع مختلف پردازش میکند و به کاربر نشان میدهد. با توجه به تاریخچه موجود از اولین ردیاب های خودرو، این وسیله ابتدا ابزاری جنگی بوده و برای ردیابی خودرو های جنگی استفاده شده است.

آخرین مطالب