سرسیلندر را میتوان یک مکمل برای سیلندر دانست

ساخت سرسیلندر خودروی پراید ، توسط ریخته گری آلیاژ های آلومینیوم انجام سرسیلندر خام پژو 405 می گیرد سرسیلندر 10

توسط EXAMPLENEWS در 30 شهریور 1400
ساخت سرسیلندر خودروی پراید ، توسط ریخته گری آلیاژ های آلومینیوم انجام سرسیلندر خام پژو 405 می گیرد سرسیلندر 10 زانتیا . در خودروی ریو عمر این تسمه ۶۰۰۰۰ کیلومتر است و در تایم خود باید تعویض شود. دقت کنید زمانیکه تسمه را تحت فشار قرار میدهید باید به اندازه یک سانتیمتر جابجا شود و قوس بگیرد. سیستم ترمز دستی این خودرو نیز به چرخهای عقب متصل است که با نمایی نسبتا متناسب در وسط کنسول قرار دارد. شتاب 11 ثانیه ایی این مدل با گیربکس 5 سرعته دستی آن را به سریع ترین پارس بازار تبدیل کرده است. آینه های کناری تیبا، که معمولاً ساخت شرکت «فن آوران» هستند، اگر با اهرم تنظیم دستی همراه باشند، تقریباً ۷۵ هزار تومان و اگر از موتور الکتریکی بهره ببرند، بین ۱۴۰ تا ۱۵۰ هزار تومان می ارزند. سپر عقب تیبا ۲ اگر به صورت خام باشد، در مارک های مختلف با قیمت حدود ۱۷۰ تا ۲۰۰ هزار تومانی عرضه می گردد، اما همین سپر اگر به شکل رنگ شده عرضه شود، از ۲۳۰ هزار تومان قیمت می خورد و تا ۳۰۰ هزار تومان هم بالا سرسیلندر موتور 150 می رود! تابیدگی سرسیلندر یکی از مشکلات رایج در سرسیلندرها به شمار می رود. سرسیلندر لندرور معایب سوپاپ و نقش سوپاپ در عملکرد موتور هیچکس دوست ندارد مشکلات موتوری مانند: روغنسوزی، نشتی حاصل از فشار، سر و صدای اجزای وابسته به سوپاپ یا خرابی آشکار سوپاپ داشته باشد. سوختن واشر سر سیلندر به سرعت تاثیرات منفی خود را به روش های مختلف سرسیلندر نیسان کانگورو سرسیلندر تیبا ۲ بروز می دهد. با راهنمای این مطلب از سایت دلفد می توانید دلیل سوختن واشر سرسیلندر و علائم آن را بشناسید و در مواقع ضروری از آن بهره ببرید. از آن جایی که واشر سرسیلندر وظیفه دارد که از مخلوط شدن روغن با آب پیشگیری کند، بنابراین سوختن واشر سبب مخلوط این دو مایع می شود. بنابراین ابتدا شلنگ ورودی بنزین به ریل سوخت را باز کرده و در داخل ظرفی قرار می دهیم و سوئیچ را باز می کنید. ترمزهای جلو از نوع دیسکی و در چرخهای عقب از نوع کاسه ای است که مجهز به رگلاژ اتومات ترمزدستی در کفشک چرخهای عقب است، کورس پدال ۱۳ CM است. میتوان گفت پاترول از اواخر دهه 80 میلادی تا امروز، مدام در حال کاهش این فاصله بوده و در برخی مقاطع با عرضه محصولی توانسته است، شانه به شانه لندکروزر قرار بگیرد. در سیلندرهای خطی با زاویه بهدلیل نوع طراحی مرکز ثقل پایین بوده، موتور با وجود حجم نسبتا کم قابلیت دورگیری بالایی داشته و دارای گشتاور سرعتی است. ۲.کوئل دوبل: تقویت کننده برق برای شمعها که دارای چهار برجک فشار قوی است. بالارفتن امپر آب: دمای موتور بیش از اندازه طبیعی بالا می رود، در این شرایط از وجود نشتی در سیستم خنک کننده مطمئن شوید، اگر نشتی وجود نداشت، به سراغ رادیاتور رفته ممکن است جرم گرفته باشد، اگر سالم بود ترموستات و سپس واتر پمپ را برسی کنید اگر سالم بود به احتمال قوی یا اشکال از فن می باشد و یا واشر سرسیلندر. ۷.سنسور دمای آب: دمای آب خنک کاری را گزارش می دهد که روی سرسیلندر پشت ترموستات بسته می شود. برای تعویض این تسمه باید پایه دینام را توسط یک آچار ۱۲ شل کرد و دینام را بالا کشید و با قراردادن تسمه در شیار پولی ها دینام را به سمت پایین هل داد و پیچ را سفت کرد و تسمه سمت راست که کمی پایین تر است کمپرسور کولر و هرزگرد را می چرخاند و در خودروهایی که دارای سیستم فرمان هیدرولیک هستند پمپ هیدرولیک فرمان بجای هرزگرد قراردارد و پارگی این تسمه موجب از کار افتادن کولر و سفتی فرمان می شود. سرسیلندر تکسین ولی اگر موتور استارت می زند و موتور روشن نمی شود قبل از هرچیز سویچ اینرسی که در سمت گلگیر راننده قراردارد را فشار دهید که در صورت قطع شدن برق تجهیزات اصلی قطع می شود و اگر وصل است ابتدا باید از وجود بنزین در ریل سوخت و جرقه در سرشمع مطمئن شد. خرابی ECU باید توسط افراد متخصص بازدید و بررسی شود معمولا برای تشخیص درست خطا از دستگاه دیاگ استفاده می شود. یکی از نکات قابل توجه در خودرو های انژکتورحافظه موقت و دائمی ECU است که می تواند دچار خطا شود. دقت کنید که دو تسمه شارژ در موتور ریو وجود دارد که اگر کنار گلگیر سمت شاگرد بایستید تسمه سمت چپ دینام و واتر پمپ را می چرخاند که پارگی این تسمه موجب روشن شدن چراغ قرمز باطری و بالا رفتن آمپر آب و در نتیجه جوش آوردن موتور می شود. بطوریکه موجب عدم تحلیل درست اطلاعات شده و خودرو با لرزش زیاد خاموش شدن سکته یا CUTOFF در دور های بالا مواجه است که نیاز به دوباره خوانی یا اصطلاحاتجدید حافظه است. محل اتصال سرسیلندر با بلوک سیلندر به منظور جلوگیری از نشت آب، روغن و گازهای حاصل از احتراق به وسیله یک واشر چند لایه پرس شده از جنس فلز و مواد مرکب نسوز به نام واشر سرسیلندر آب بندی میشود که این واشر در اثر سرد و گرم شدنهای متوالی و باز شدن لایههای مختلف آن بر اثر فرسودگی، آب بندی خود را از دست داده و سبب ورود آب به محفظه احتراق و یا ترکیب شدن آب و روغن و یا ورود روغن به محفظه احتراق و ایجاد روغنسوزی و در برخی موارد سبب خروج گازهای پر فشار حاصل از احتراق میشود که این عامل خود باعث افت کمپرس موتور و در نتیجه کاهش قدرت خروجی میشود. برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از سرسیلندر جنتو ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.
آخرین مطالب