شرکت های طراحی لوگو حرفه ای شیراز

 طراحی و اجرای انواع آرم ، لوگو ، تابلو در استان فارس و سایر شهرهای کشور لوگو چیست؟ لوگو (لوگو یا علامت)

توسط EXAMPLENEWS در 25 شهریور 1400

 طراحی و اجرای انواع آرم ، لوگو ، تابلو در استان فارس و سایر شهرهای کشور

لوگو چیست؟ لوگو (لوگو یا علامت) یکی از مهمترین و حیاتی ترین عناصر تبلیغاتی کسب و کار است.شرکت طراحی لوگو شیراز اولین چیزی است که مخاطبان شما می بینند و با آن تعامل دارند. لوگو یک هویت شرکتی و بصری از تجارت است و این تصویری است که افراد با شنیدن نام شرکت شما در ذهن خود تشخیص می دهند و تصور می کنند. طراحی صحیح و اصولی لوگو می تواند کمک زیادی به تاثیر برند شما در ذهن مشتریان و مخاطبان کند.

شرکت طراحی لوگو شیراز

شرایط اجرای پروژه

- شروع برنامه اجرای پروژه بستگی به پیش پرداخت کارفرمای طراح گرافیک و همچنین تحویل اطلاعات و اسناد لازم برای اجرای موضوع قرارداد دارد.

- تمدید زمان بررسی و تأیید کارفرما به منزله عدم تایید پروژه های ارسالی و مبلغ پیش پرداخت به عنوان هزینه برای طراح در نظر گرفته می شود.

- تعداد طرح های بیشتر با توجه به درخواست مشتری ، 30 درصد به مبلغ کل فاکتور اضافه می شود.

شرایط پرداخت

- 50٪ مبلغ کل قرارداد به صورت نقدی در تاریخ عقد قرارداد به طراح پرداخت می شود.

- 50٪ مبلغ کل قرارداد پس از تحویل پروژه اصلی به طراح پرداخت می شود.

توضیح: مبلغ کل قرارداد قبل از اعمال تغییرات در طرح اصلی تسویه می شود.

یک لوگوی خوب باید در انواع ، اشکال و شرایط مختلف استفاده شود. لوگو نه تنها باید بصورت آنلاین در یک اندازه مورد استفاده قرار گیرد ، بلکه بدنه باید بتواند از آن در اندازه ها و اشکال مختلف استفاده کند تا شکل آن مخدوش شود. لوگو ، که می تواند در هر اندازه چاپ شود یا در رسانه های مختلف استفاده شود ، باعث می شود نام تجاری شما بسیار بیشتر نمایان شود. با داشتن یک لوگوی موفق در دست ، می توانید یک برند موثر ایجاد کنید که در دراز مدت در ذهن مصرف کننده باقی بماند. به همین دلیل برای طراحی لوگوی حرفه ای خود باید با متخصص طراحی گرافیک مشورت کنید.

یک طراح حرفه ای لوگو می تواند لوگوی شما را به بهترین و مناسب ترین روش طراحی کند. در صورت نیاز به طراحی لوگو ، می توانید برخی از نمونه کارهای طراحی لوگوی ما را در زیر مشاهده کنید و بدون نگرانی ، فقط لوگوی خود را طراحی کنید. به ما بسپارید.

طراحی گرافیکی یک فرایند ارتباط بصری با استفاده از تایپوگرافی ، تصاویر و رنگ ها است. روند طراحی گرافیک دائما در حال پیشرفت است و بسیار جالب است که طراحی و لوگوی کسب و کار خود را به روز کنید تا آنچه مشتریان و مخاطبان هدف شما می بینند مرتبط و به روز باشد. اجازه ندهید کسب و کار شما از رقابت شما عقب بماند. بدون لوگوی خوب ، حتی بهترین ایده ها ، محصولات ، خدمات ، وب سایت ها و تلاش های بازاریابی دیجیتال و سنتی متضرر می شوند.

هر چیزی که برای برند خود طراحی می کنید به احساس ، رنگ ، تایپوگرافی و طراحی لوگوی شما برمی گردد. ما درک می کنیم که روند ایجاد یک لوگو گاهی اوقات می تواند دلهره آور باشد ، اما شایسته توجه شما است. شما برای ارتباط خوب با نام تجاری خود به لوگو خود تکیه می کنید و اولین تأثیر ماندگار را بر روی مخاطبان هدف خود باقی می گذارید.

طراحی پوستر گرافیکی 

برای ارائه خدمات یا محصولات خود در زمان های خاص ، مانند فصول تخفیف یا نمایشگاه ها و کنفرانس هایی که هم لوگوی شما و هم محصول یا خدمات خاص شما را نشان می دهد ، به پوستری نیاز دارید. این پوستر در یک نگاه مشتری شما را جذب می کند و رویداد یا خدمات و محصول شما را دنبال می کند.

پوستری تهیه کنید که هم مشتری را آگاه و هم هیجان زده کند. پوستر باید اطلاعات مهم شما را به طور موثر منتقل کند. و برای جذاب بودن از متن ، رنگ ها ، تصاویر و نمادهای موثر استفاده کنید.

تولید کننده لوگو در شیراز

لوگوی کسب و کار شما ، چه توسط طراح حرفه ای طراحی شده باشد و چه با ابزار ایجاد لوگو ، باید خوب به نظر برسد و تأثیر خوبی بر مشتریان شما بگذارد. اگر بد به نظر برسد ، قطعاً احساس بدی در شما ایجاد می کند ، حتی اگر محصولات یا خدمات شما درجه یک باشند. می توانید زمان و هزینه زیادی را صرف تهیه یک طرح حرفه ای کنید ، یا می توانید از فناوری هوش مصنوعی تولید کننده لوگو استفاده کنید.

اگر به دنبال طراحی لوگو در شیراز یا شهرهای دیگر هستید ، با گروه ما تماس بگیرید تا بهترین طرح و بهترین تجربه را در طراحی لوگو در شیراز داشته باشید.

روانشناسی رنگ در طراحی لوگو

 طراحی و اجرای انواع آرم ، لوگو ، تابلو در شیراز و سایر شهرهای کشور

چاپ لوگو در شیراز

چاپ یک لوگو می تواند به اندازه چاپ هر طرح دیگر متفاوت باشد و بستگی به این دارد که در چه سطحی و در چه اندازه هایی و به چه منظور چاپ می شود.

 

انواع چاپ لوگو:

چاپ دیجیتال ، چاپ افست ، چاپ هلیوگراور ، چاپ فلکسوگرافی ، چاپ ابریشم ، چاپ لنت

هر یک از این چاپها ویژگی های خاص خود را دارد و بستگی به این دارد که آیا می خواهید لوگو را روی کارت ویزیت چاپ کنید یا روی بنر یا پوستر و...

طرح چاپ و لوگوی شیراز

شما احتمالاً برای فرآیند اداری خود به یک آرم برای سازمان خود نیاز دارید. لوگوی سازمان شما باید ثبت شده باشد. هنگامی که لوگو برای شما طراحی شد ، می توانید برای مهر سازمان خود درخواست دهید.

طراحی لوگو تخصصی

طراحی لوگوی تخصصی از چندین عنصر کلیدی تشکیل شده است. این عناصر و ایده ها با هم کار می کنند تا یک لوگوی بزرگ و موثر ایجاد شود. ایجاد یک لوگوی تخصصی نیاز به مهارت بالای طراحی یک طراح گرافیک حرفه ای دارد.

پنج اصل طراحی لوگو عبارتند از:

بیاد ماندنی

اگر لوگوی شما به یاد ماندنی نیست ، این لوگو م effectiveثر نیست و معمولاً بهترین و م effectiveثرترین لوگوها منحصر به فرد هستند.

سادگی و راحتی

لوگوهای ساده یادآور لوگوها هستند. لوگوهای ساده اما موثر به ایجاد وفاداری به نام تجاری و شناخت مشتری کمک می کند. هرچه طراحی لوگوی شما راحت تر باشد ، موثرتر است.

انطباق

شما باید طراحی لوگوی خود را طوری تنظیم کنید که بتوانید آن را برای استفاده در سیستم عامل های مختلف تطبیق دهید. لوگوی قابل چاپ در هر اندازه یا استفاده در رسانه های مختلف باعث می شود نام تجاری شما بسیار بیشتر نمایان شود

مناسب و شیک

لوگوی شما باید متناسب با نوع کسب و کار شما باشد. یک چیزی که می تواند یک لوگو را موفق کند این است که متناسب با هدف شما باشد.

رنگ مناسب برای طراحی را انتخاب کنید

انتخاب رنگ مناسب لوگوی شما یکی از مهمترین مراحل در طراحی لوگو است و می تواند بیش از آنچه تصور می کنید بر تجارت شما تأثیر بگذارد.

تعادل در طراحی لوگو شیراز

تعادل در طراحی لوگو بسیار مهم است ، زیرا ذهن ما به طور طبیعی طراحی متعادل را خوشایند و جذاب می داند.

قیمت طراحی لوگو

هزینه طراحی لوگو موضوعی است که به موارد مختلف بستگی دارد ، به میزان تجربه و تجربه ای که طراح یا آژانس تبلیغاتی آدینه نوین انتخاب کرده اید ، و پروژه هایی که کار کرده اند ، و نحوه ارائه آنها و میزان پیش نمایش طرح های طراحی آنها به شما پیشنهاد می کنند که چقدر است.

 

آخرین مطالب