پودر شکلات داغ حاوی عصاره قارچ گانودرما/09109483228

هات چاکلت: محبوبیت جهانی. شکلات داغ قارچ: عجیب و قطبی. منطقی است - قارچ ها به نوعی خاکی هستند و شبیه خاک هستند

توسط EXAMPLENEWS در 11 آبان 1401

هات چاکلت: محبوبیت جهانی. شکلات داغ قارچ: عجیب و قطبی. منطقی است - قارچ ها به نوعی خاکی هستند و شبیه خاک هستند؟ اما آنها به طور اتفاقی ترند سلامتی هستند، بنابراین به طور طبیعی، مردم پودرهای قارچ را با تونیک، لاته و، درست حدس زدید، شکلات داغ مخلوط می کنند.

 

زمانی که داشتم این لیست از جایگزین‌های قهوه را جمع‌آوری می‌کردم، یک جایگزین قهوه قارچ چاگا از برند Four Sigmatic را امتحان کردم و آن‌ها نیز چند بسته از قارچ داغ کاکائو خود را داخل آن انداختند. من شک داشتم و صادقانه بگویم، تصور می‌کردم طعم آن مانند یک فنجان میکس سوئیسی است که به جای مارشمالوهای ریز با خاک پاشیده شده است. خب اشتباه کردم مخلوط با 3.5 اونس آب داغ، ظاهر و بوی بسیار لعنتی شبیه به یک کاکائو داغ فوری آب دارد، منهای توده های مورد انتظار خاک. طعم آن نیز شبیه چیز واقعی است، بدون اثری از طعم قارچی، خاکی. من تکان خوردم

 

نسبت بسته به مایع را دوبرابر کنید و کاکائو داغ تیره‌تر، شدیدتر می‌شود و طعمی شبیه به نوشیدنی‌ای می‌دهد که در یک کافی‌شاپ پیشرفته پنج دلار برای خرید آن می‌پردازید. اگر از شیر (یا می دانید شیر آجیل) یا حتی قهوه به جای آب برای تهیه یک نوشیدنی پیچیده موکای استفاده کنید، طعم غنی‌تری دارد.

 

ماده اصلی ترکیب Four Sigmatic پودر کاکائو است که کاکائو به شکل کمتر فرآوری شده آن است، به علاوه شکر نخل نارگیل و کمی عصاره استویا برای شیرین کردن آن. جزء قارچ عصاره ریشی است، قارچی دارویی که به گفته Healthyish از Bon Appétit به حفظ جوانی پوست من (#مبارک) کمک می کند، سطح استرس من را کاهش می دهد (بعید است TBH) و به من اجازه می دهد بهتر بخوابم. به محض اینکه از این طعم خسته شدم، نسخه با زنجبیل را امتحان خواهم کرد که دارای قارچ کوردیپس (برای انرژی و استقامت جنسی) و نسخه موکا با قارچ چاگا (آنتی اکسیدان، موهای براق، همه چیز خوب است. چیز.).

 

اگر من واقعاً برای یک مکمل سلامتی در بازار بودم، احتمالاً یک بار در روز طبق دستور این ماده را می‌نوشیدم و منتظر می‌شدم تا تفاوتی را ببینم. اما، واقع بینانه، من به آن علاقه دارم، زیرا طعم آن شبیه شکلات داغ است، اما به من قند فلج کننده ای نمی دهد.

چاگا در واقع یک قارچ نیست، بلکه یک قارچ انگلی است که روی درختان توس در سراسر نیمکره شمالی رشد می کند.

 

مانند یک توده سیاه بزرگ روی تنه رشد می کند. چاگا باید از درختان توس بالغ - زنده یا تازه بریده شده - جمع آوری شود، زیرا اجزای فعال موجود در درختان خشک شده و درختان افتاده از بین می روند {1}.

 

قارچ چاگا را در کانادا، بخش‌های شمالی ایالات متحده، سیبری، قزاقستان، اوکراین، ژاپن، کره جنوبی، چین و شمال اروپا مشاهده خواهید کرد. {2}.

 

چاگا برای قرن ها در پزشکی سیبری و بالتیک، برای سل، دیابت، زخم معده، ورم معده، کرم روده و پولیپ، به عنوان یک عامل پیشگیری کننده از سرطان و ضد تومور، برای تعدیل سیستم ایمنی، کاهش التهاب و محافظت از هر دو مورد استفاده قرار گرفته است. کبد و قلب {3}.

 

به طور سنتی، چاگا به عنوان دم کرده (عصاره آب گرم) با استفاده از یک تکه کوچک قارچ (1-2 گرم)، یا یک قاشق غذاخوری قارچ له شده، سه بار در روز مصرف می‌شود.

 

الکساندر سولنیتسین، رمان‌نویس روسی برنده جایزه نوبل، در رمان خود به نام بخش سرطان به استفاده از چاگا در گولاگ‌های سیبری اشاره کرد.

 

مقامات بهداشتی مصرف گسترده تزریق چاگا را با کاهش بروز سرطان در آن زمان مرتبط دانستند. سرانجام در سال 1955 رسماً در داروسازی شوروی گنجانده شد.

 

اخیراً، تحقیقات علمی استفاده سنتی را با شواهدی مبنی بر توانایی آن در اعمال طیف وسیعی از اثرات درمانی - از حمایت آنتی اکسیدانی، تعدیل سیستم ایمنی و التهابی، تا اقدامات ضد تومور، پشتیبانی کرده است.

 

پودر شکلات داغ حاوی عصاره قارچ گانودرما

آخرین مطالب