چگونه در ۵ گام بک لینک های با کیفیت رایگان به دست آوریم؟

به عنوان مثال سایت هایی که تلاش می کنند تا با خرید بک لینک با کیفیت به صورت انبوه به صدر نتایج جست و جو بیایند

توسط EXAMPLENEWS در 21 اسفند 1399

به عنوان مثال سایت هایی که تلاش می کنند تا با خرید بک لینک با کیفیت به صورت انبوه به صدر نتایج جست و جو بیایند محکوم به گوگل پنالتی هستند. در صورت امکان نظر خود را به من اعلام نمایید. بیشتر وقت خود را صرف تولید محتوا کنید. تولید محتوای با کیفیت مستقیما به فاکتورهای اصلی در سئو مربوط می شود. یکی از مهمترین موارد که گوگل متوجه آن می شود، تعداد لایک های پست شما در شبکه اجتماعی می باشد. در ادامه استفاده از PBN متوقف نشد و به کمک روش های جدید سعی کرد از موانع الگوریتم ها عبور کند. تمامی این کار ها برای این است که حتی مخاطبان سایت شما هم به این دید به سایت های pbn شما نگاه کنند قرار است به آنها کلی معلومات اضافه کنید و یا در سایت های شما زمان زیادی سپری کنند. از دید گوگل سایتی که محتوای خوبی نداشته باشد نباید هم در نتایج جست و جو جایی داشته باشد.

تصور کنید که سایتی یک مطلب منتشر کند و با یک لینک سایت شما را به عنوان رفرنس آن متن معرفی کند. یعنی آن زمان گوگل این بک لینک ها را مجازات می کرده است! این همان ارزشی است که گوگل به دنبالش می گردد. قبل از عقد قرار داد با شرکت یا شخصی که قرار است سئو سایت شما را انجام دهد حتما از درستی کار در این موضوع اطمینان حاصل کنید. این دقیقا چیزی است که گوگل به خاطرش تو این سال ها بارها الگوریتم هایش را آپدیت کرده تا بهترین نتایج را در اختیار کاربران قرار دهد. تولید محتوای با کیفیت و یونیک از مهمترین بخش های سئو است که در سئو سال 2019 بسیار تاثیر گذار شده است. اگر روی تولید محتوا به خوبی تمرکز کنید مطمئن باشید در آینده هم با توجه به تغییرات احتمالی در الگوریتم های گوگل جایگاه خود را در نتایج جست و جو از دست نمی دهید! ارسال نظرات در انجمن ها و وبلاگ ها محبوب می تواند به شما یک وبلاگ نویس تشخیص را, و همچنین خوانندگان وبلاگ را تحت تاثیر قرار. قبلاً گفته ایم که سئو خارجی خطرناک اما بسیار لذیذ است و دلیل خطرناک بودن آن هم این است که اگر مانند سئو داخلی قرار باشد تمام کارها را طبق برنامه ریزی و زمانبندی انجام دهیم باعث میشود گوگل شک کند که این رفتار کاربران نیست و تداخلی در آن وجود دارد و به همین دلیل جریمه هایی برای سایت ما در نظر بگیرد .

این کار به شما این امکان را میدهد تا لینکهای زیادی را داشته باشید. شما همیشه باید مواظب رقیبانتان نیز باشید. وبسایت رددیت یکی از وبسایتهای قدیمی است که علاوه بر داشتن لینکهای زیاد، ارزش بسیاری نیز دارد. روزانه بسیاری از سایتهای اسپم به دنیا میآیند و با دریافت و ایجاد لینکهای غیرطبیعی و اسپم به نتایج بالای گوگل میآیند و سپس پنالایز میشوند! سایت هایی که محتوای بهتری از رقبای خود ارائه دهند قطعا نتیجه خوبی می گیرند. در این بروز رسانی گوگل به سایت هایی رتبه داده است که اولا قبلا رتبه خوبی نداشته اند و ثانیا بیشتر روی تولید محتوای غنی کار کرده اند. لینک های طبیعی بدون هیچ گونه اقدامی از طرف کارشناس سئو برای سایت شما تولید خواهد شد. البته شما خودتان هم می توانید به صورت دستی بک لینک های طبیعی برای سایت خود بسازید. تمامی استراتژی هایی که در این مقاله به شما نشان داده می شوند در صدها کمپین سئو موفق به صورت عملی اجرا شده اند.

خدمات سئو چیست؟ و شامل چه مواردی می شود؟ هر چه می گذرد این موضوع در وب سایت ها بیشتر دیده می شود. شرکت های سئو نیز خدمات تولید محتوا و بازاریابی محتوا نیز ارائه می دهند. که معمولا این خدمات عبارت اندز : آنالیز سایت های رقبا، تحلیل کلمات کلیدی، سئو تکنیکال، بهینه سازی داخلی سایت، تولید محتوا، لینک بیلدینگ، سئو محلی و ارائه مشاوره و آموزش های لازم است. از آن جاییکه که لینک بیلدینگ ( فرآیند لینک سازی برای سایت) کاری زمان بر و بعضی مواقع سخت می باشد، خرید بک لینک می تواند کمک به افزایش رتبه در سریع ترین زمان ممکن بکند. این کار به گرفتن لینک کمک میکند. استفاده از دیگر کلمات به رباتهای موتورهای جستجو کمک میکنند تا محتوای سایت شما را بهتر متوجه شوند. مثلا چه نیازی است افرادی که قصد دارند محصولی را از سایت شما بخرند عضویت در سایت تان اجباری باشد؟ در مقاله قبلی درباره اینکه سئوی خارجی چیست و چه تفاوتهایی با سئوی داخلی دارد صحبت شد. سئو خارجی چه زمانی باید انجام شود؟

این مورد جزو تکنیکهایی از Off-Page SEO است که زیاد بهش توجه نشده، اما جزو مراحل جالب و مهم آموزش سئو خارجی است. اما مقیاس آن ارزشی است. کاربران امروزی بیشتر به کیفیت محتوای سایت مورد نظر اهمیت می دهند نه به زیبایی آن! سایت هایی که از سئو کلاه سیاه استفاده می کنند فقط به فکر منابع خودشان هستند و به هیچ وجه به فکر کاربرانشان نیستند. باید کاری کنید تا باز هم به میل خودشان به سایت شما مراجعه کنند. توجه کنید که بهترین روش این است که بک لینک های طبیعی برای سایت خود به دست آورید، به این معنی که سایت های دیگر خودشان به شما لینک دهند، ولی خب این امکان حداقل در ایران به ندرت اتفاق می افتد و کسی همینجوری به شما لینکی نخواهد داد. طبیعی بودن بک لینک ها برای گوگل بسیار مهم شده است. همچنین پرهیز کردن از یک سری سخت گیری ها در سایت خیلی مهم است.

مواردی که بهش اشاره شد شاید از نظر خیلی ها ربطی به سئو نداشته باشد ولی به نظر من سئو فقط رفع نیاز کاربران با تولید محتوا یا ساخت بک لینک برای سایت نیست! همانطور که مشخصه مردم برای رفع نیاز خود به گوگل مراجعه می کنند. برای رسیدن به چنین نتیجهای می بایست برنامه محتوا نویسی جامعی را تهیه کرده تا شانس خود را برای کسب چنین بک لینک های بالاتر ببرید. وقتی می گوییم که سئو و UX همراه یکدیگر هستند، نشان دهنده این است که برای موفقیت در سئو سایت، باید مشکلات UX را از بین ببرید. خب اگر در بین این چهل نفر سی تا از آنها خانم های مسن باشند که به مد و پوشاک اهمیتی نمیدهند و از بین آنها ده نفر خانم جوانی باشند که به مد و به روز بودن اهمیت میدهند، شما توصیه چه کسانی را می پذیرید؟ دانش و تکنولوژی سئو با توجه به نکاتی که در آن ثبت شده است توسط یک فرد متخصص و ماهر در طراحی و راه اندازی سایت ها مورد استفاده قرار می گیرد و تاثیرات مثبت خود را در ادامه روند کاری آن به نمایش می گذارد.

آخرین مطالب