کلر

خرید کلر چگونه است و اصلا کلر چیست؟ کلر به صورت گاز زرد متمایل به سبز با بوی تند خفه کننده ظاهر می شود. سمی با

توسط EXAMPLENEWS در 12 شهریور 1401

خرید کلر چگونه است و اصلا کلر چیست؟ کلر به صورت گاز زرد متمایل به سبز با بوی تند خفه کننده ظاهر می شود. سمی با استنشاق کمی در آب حل می شود. در دمای 35- درجه سانتی گراد و فشار اتاق مایع می شود. به راحتی با فشار اعمال شده در دمای اتاق مایع می شود. چگالی 13.0 پوند در گال. تماس با مایع محصور نشده می تواند با خنک کردن تبخیری باعث سرمازدگی شود. نمی سوزد اما مانند اکسیژن از احتراق پشتیبانی می کند. استنشاق طولانی مدت غلظت های پایین یا استنشاق کوتاه مدت غلظت های بالا اثرات نامطلوبی دارد. بخارات بسیار سنگین تر از هوا هستند و در مناطق کم قرار می گیرند. برای خرید کلر و فعال کردن تیم پاسخ به کلر با تهران اسید تماس بگیرید. برای تصفیه آب، سفید کننده خمیر چوب و ساخت مواد شیمیایی دیگر استفاده می شود. سرعت شروع ماندگاری: از دقیقه تا ساعت آستانه بو: 3.5 پی پی ام منبع/استفاده/سایر خطرات: پاک کننده/ضدعفونی کننده در بسیاری از صنایع. تصفیه آب؛ گاز جنگی جنگ جهانی اول؛ دودهای تحریک‌کننده کورر سنگین‌تر از هوا.

در دمای اتاق، کلر یک گاز زرد مایل به سبز است که از هوا سنگین‌تر است و بوی تند و تحریک‌کننده‌ای دارد. می توان برای خرید کلر آن را تحت فشار یا دمای سرد به مایع تبدیل کرد. کلر عمدتاً به عنوان سفید کننده در ساخت کاغذ و پارچه و تولید محصولات متنوعی استفاده می شود.کلر یک پاک کننده و ضدعفونی کننده معمول خانگی است. کلر یک محرک قوی برای چشم ها، دستگاه تنفسی فوقانی و ریه ها است. مواجهه مزمن با گاز کلر در کارگران منجر به عوارض تنفسی از جمله تحریک چشم و گلو و انسداد جریان هوا شده است. هیچ اطلاعاتی در مورد اثرات سرطان زایی کلر در انسان از قرار گرفتن در معرض استنشاق در دسترس نیست. یک مطالعه برنامه ملی سم شناسی هیچ شواهدی مبنی بر فعالیت سرطان زا در موش های صحرایی نر یا موش های نر و ماده و شواهد مبهم در موش های ماده از مصرف آب کلر نشان نداد. EPA کلر را برای سرطان زایی بالقوه طبقه بندی نکرده است.

خواص خرید کلر و  ضد عفونی کلر به بهبود زندگی میلیاردها نفر در سراسر جهان کمک کرده است. کلر همچنین یک بلوک ساختمانی شیمیایی ضروری است که برای ساخت بسیاری از محصولاتی که به سلامت و ایمنی عمومی، فناوری پیشرفته، تغذیه، امنیت و حمل و نقل کمک می کنند، استفاده می شود. غذا، آب و داروها، رایانه ها و تلفن های همراه همگی به ترکیب شیمیایی کلر بستگی دارند. تهران اسید  همچنین در ساخت محصولات متعددی از لنزهای تماسی، مبردهای تهویه مطبوع و پانل های خورشیدی گرفته تا جلیقه های مقاوم در برابر گلوله، پنجره های کم مصرف، رنگ و پروتز استفاده می شود.

 

خرید کلر و ساختمان ان  به طور کلی از نمک معمولی  یکی از فراوان ترین و ضروری ترین مواد معدنی روی زمین - تولید می شود. فرآیند تولید کلر کارآمد است: هیدروژن، محصول جانبی فرآیند تولید، به عنوان منبع انرژی در بسیاری از تاسیسات تولیدی استفاده می شود. و هیدروکسید سدیم، محصول جانبی دیگر، یک محصول با ارزش و ضروری است که برای تولید بسیاری از محصولات مصرفی و صنعتی استفاده می شود.

https://tehranacid.ir/product/chlorine/

 

آخرین مطالب