5 حقایقی که همه باید درباره قایق بادی بدانند

اگر به دنبال سرعت زیاد هستید یا میخواهید اسکی روی آب را تجربه کنید و یا از آن دسته افرادی هستید که همیشه سعی

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

اگر به دنبال سرعت زیاد هستید یا میخواهید اسکی روی آب را تجربه کنید و یا از آن دسته افرادی هستید که همیشه سعی دارند هیجان داشته باشند این قایق بادی بهترین انتخاب برای شما می باشد. قایق بادی ارزان قیمت در سایت رسمی نمایندگی BOATSINTEX در ایران هیجان قایق سواری در این میان بیشتر از بقیه به نظر می رسد. هزینه تعمیر قایق بادی بسته به جای تعمیر جنس و مقدار پارگی یا سوراخ شدگی بدنه بستگی دارد، این هزینه پس از بازدید ارائه خواهد شد بدیهی است که مشتریان مخصوص ما که از تخفیف تعمیراتی شرکت برخوردار خواهند شد کسانی هستند که قایق خود را از شرکت ما و با مهر مخصوص این شرکت خریداری کرده باشند، موارد زیادی باعث تغییر قیمت تعمیرخواهد شد که از جمله آن میتوان به تعمیرات مشکل دار شرکت های دیگر یا تعمیر توسط افراد نا وارد اشاره داشت، تعمیر قایق بادی توسط چسب های متفرقه در بازار همچون چسب آهن، چسب ۱۲۳، چسب pvc و چسب راضی، علاوه بر ایجاد هزینه بیشتر جهت برداشته شدن چسب های قبلی میتواند باعث عدم تعمیر قایق شود و احتمالا بدنه را خراب نماید. همانطور که اشاره کردیم کمپانی اورجینال اینتکس تمامی محصولات خود را با نظارت کامل روانه بازار میکند.

از دیگر ویژگیهایی که تولید کنندگان به آنها توجه کردهاند می توان به ابعاد چادر اشاره کرد. در واقع برخی از این محصولات را می توان در آب های آرام مورد استفاده قرار داد و برخی دیگر در دریای خروشان نیز قابل اجرا می باشد. گاهی اوقات نیز ممکن است فرد نتواند که چادر مسافرتی را به درستی نصب کند. افرادی که بیشتر از بقیه به دنبال تفریح و گشت و گذار هستند، قطعا استفاده از چادر مسافرتی را در برنامه خود قرار میدهند؛ چرا که سفرهای آنها ممکن است به گونهای باشد که نتوانند از هتل و اقامتگاه استفاده کنند. ضمن اینکه 566 کیلوگرم ظرفیت پیشنهاد شده از سوی کارخانه سازنده است و در عمل بیشتر از این وزن را تحمل خواهد کرد. بدنه قایق بادی اینتکس با توجه به اندازه آنها توسط چندین قسمت به صورت جداگانه باد می شود، این طراحی باعث ایمنی بیشتر قایق می شود و در صورت سوراخ شدن یک قسمت از قایق، سایر قسمت های بدنه قایق روی آب می ماند و خطر وجود دارد. بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازمآرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت میشوند. معمولاً اندازه آنها بزرگ است و به هم متصل میشوند. کف مورد استفاده در این قایق بادی از چهار قسمت تشکیل شده است : سه قسمت اصلی که نفرات روی آن تردد میکنند از جنس آلومینیوم و قسمت جلویی که برای گذاشتن توشه سفر است از جنس فایبرگلاس می باشد.این قسمت ها بصورت کشویی به هم متصل می شوند و توسط دو عدد گیره آلومینیومی بسیار محکم از دو طرف جانبی به هم قفل می شوند. Th is c᠎onte᠎nt h᠎as ​been  done by GSA Conte nt Gener ator Demover si on᠎!

به همین علت پی وی سیهایی که در آنها به کار میروند دارای خاصیت پلاستیکی میباشند و در برابر فشار آب و احتمال پاره شدن استحکام کافی را دارند. علاوه بر حجم کوچکی که دارد دارای وزن بسیار کم است و علت وزن کم آن پی وی سی است که در بدنه آن به کار رفته تا بسیار سبک و با دوام باشد. به همین علت خرید و فروش این قایقها نیز کاهش یافت. این تفاوت در اشکال باعث شده تا اقشار مختلف جامعه نیز بتوانند مطابق با سلیقه خود یک محصول مناسب را تهیه کنند. این محصولات دارای ظرفیتهای متفاوتی هستند که هر خانواده میتواند بنابر نیاز خود یکی از آنها را تهیه کند. همچنین در صورتی که قصد خرید قایق بادی دست دوم را دارید، می توانید داخل وبسایت ما آن ها را با قیمتی ارزان تهیه کنید. همچنین جنس آنها به قدری مرغوب است که به طور کامل در برابر رطوبت مقاوم باشد و در طی سالیان متمادی در مجاورت آب پوسیده نشود.

قایق بادی یکی از به روز ترین وسایل شرکت اینتکس است که با در نظر گرفتن تمام نیازهای مشتریان توانسته یک محصول مرغوب روانه بازار کند. جالب است بدانید این روزها چادرهای مسافرتی با کیفیت بسیار بالایی تولید و روانه بازار خواهد شد. اما در میان خیل موزههای هلند، موزه ون گوگ جایگاه بسیار حائز اهمیتی دارد. در صورتی که قصد خرید قایق بادی ارزان را دارید، با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را به بهترین شیوه راهنمایی کنند. در ساحل های مختلف قایق هایی متنوع وجود دارند که شما می توانید به همراه خانواده و عزیزان خود سوار بر آن ها شوید و گشتی در دریای نیلگون خلیج فارس بزنید. چرا که اگر این وسیله سنگین باشد قابلیت حمل ندارد و نمیتوان آن را در مسافرتهای طولانی با خود همراه کرد. بهتر است در خرید این وسیله کاربردی برخی نکات مهم را به خاطر داشته باشید. با پیشرفتهتر شدن وسایل زندگی این وسیله پرکاربرد توسط مواد پلاستیکی و فایبرگلاس به بازار عرضه گشت. علاوه بر ظرفیت، جنس چادر مسافرتی برای طرفداران این محصول بسیار حائز اهمیت است.

آخرین مطالب