فلک (UKTV W کانال) S2 مارس 13 سال 2020

UKTV اعلام جدید اصلی سریال Flack برای W بازیگران جایزه اسکار® برنده Anna Paquin | اخبار | UKTV سایت شرکتUKTV ب

توسط EXAMPLENEWS در 23 خرداد 1399
UKTV اعلام جدید اصلی سریال Flack برای W بازیگران جایزه اسکار® برنده Anna Paquin | اخبار | UKTV سایت شرکت

UKTV به سفارش آن اولین سری درام برای حق بیمه کانال سرگرمی W. UKTV اصلی Flack (6x60') set in the world of high-stakes, روابط عمومی, ستاره برنده جایزه اسکار و گلدن گلوب و برنده و امی(R)-نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر Anna Paquin (پیانو, True Blood, X-Men).

فلک ستاره Paquin به عنوان تیز و شوخ تبلیغات maven رابین که یک متخصص در صنعت او اما کامل خود خرابکار وقتی که می آید به زندگی شخصی او.

سری اول UKTV co-کمیسیون آمریکایی را پخش. این سری است که شرکت سفارش با ما در شبکه های پاپ, and co-produced by کلاه ترفند Productions and Anna Paquin, شرکت تولید CASM فیلم. این سری ایجاد شده توسط Oliver Lansley (سفیده, ماجراهای آلیس در زیر زمین) که او نیز اجرایی تولید کند. منجر مدیر در Flack خواهد بود Peter Cattaneo اسکار(R)-نامزد دریافت جایزه The Full Monty و مدیر بافتا برنده BBC Two کمدی برگرد.

Anna Paquin گفت:

"الیور Lansley نوشته شده شش نفر از بهترین اسکریپت های من تا کنون به عنوان خوانده شده. او پیاده می رود که خط خوب بین شدید شخصیت محور درام و فوق العاده هوشمند و شوخ طبعی. من شخصیت رابین وجود دارد در یک جهان که در آن هیچ اخلاقی مطلق و طنز استفاده می شود به عنوان به شدت اعدام دفاع مکانیزم برای حفظ توهم دائمی کنترل. من فوق العاده هیجان زده در مورد مقابله خلاق پیچیدگی Flack به عنوان یک بازیگر و برای شرکت CASM همکاری با W و پاپ."

Flack نشان دهنده واقعیت وحشیانه و پیچیدگی زندگی مدرن که در آن مشکلات ویروسی می تواند در یک لحظه. با روابط عمومی خدمت به عنوان پس زمینه مناسب برای کشف این پیچیدگی فلک در مراکز آمریکایی روابط عمومی اجرایی زندگی در لندن (Paquin) که باید به شکل از چگونه به بهترین شرایط بد و به نوعی مدیریت به صدمه ندیده است.

Flack تولید شده توسط مارک تالبوت اجرایی تولید شده توسط جیمی Mulville (قسمت) و هلن ویلیامز از کلاه ترفند تولیدات و ایجاد شده توسط Oliver Lansley که او نیز اجرایی تولید کند. سری خواهد بود به کارگردانی Peter Cattaneo شده است و به دستور ریچارد Watsham, UKTV مدیر راه اندازی و استیو شمال نوع مدیریت برای سرگرمی و کمدی. فلک است که به سفارش پیت تورنتون UKTV ارشد راه اندازی ویرایشگر خواهد شد که همچنین نظارت به عنوان تهیه کننده اجرایی برای UKTV. Anna Paquin نیز اجرایی تولید برای CASM در کنار Stephen Moyer, گیلاس هالم لارکین و علامت لارکین با جاستین Rosenblatt برای پاپ.

جیمی Mulville گفت:

"Hat Trick مفتخر است که آوردن UKTV را اول سریال به W. ما در بر داشت بسیار حمایتی خانه خلاق برای الیور Lansley فوق العاده سری و ما در حال نصب و راه اندازی خیره کننده بازیگران رهبری درخشان Anna Paquin, که همچنین با بازی در بریتانیا درام."

در UKTV را, درام, جاه طلبی, ریچارد Watsham اظهار داشت: "این بسیار هیجان انگیز به اعلام Flack به عنوان اولین اصلی درام برای W - آن را نشانه یک فصل جدید در حال گسترش داستان UKTV حرکت به برنامه نویسی اصلی. پاسخ از تولید کنندگان مستقل به تماس با ما برای متمایز, درام, باور نکردنی شده است و همچنین در حال حرکت به تولید در Flackما در حال حاضر در حال توسعه رو به رشد تعداد اصلی سریال درام برای بهانه و درام."

پیت Thornton اضافه شده:

"این فوق العاده بلند پروازانه تولید پس از آن بسیار مهم برای ما در کسب و کار با تولید همکاران که ما می توانیم اعتماد به طور ضمنی به ارائه خلاق تعالی در زمان و بودجه. در مدیر Peter Cattaneo و چند استعداد و برنده جایزه تیم در CASM و کلاه ترفند تولیدات ما می دانیم که ما باید دقیقا همان است که."

آدم Collings کانال مدیر W افزود: "من فراتر از آن هیجان زده به آوردن Flack به W بینندگان به عنوان الیور اسکریپت فوق العاده هوشمند و زیبا و مرزی و کاملا قانع کننده است. همراه با این در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده استعداد Anna Paquin, باعث می شود Flack کامل مناسب برای W که بینندگان انتظار بهترین ها را در با کیفیت بالا و استعداد رانده سرگرمی. من نمی توانم صبر کنید برای قسمت اول به هوا."

فلک یک co-کمیسیون با پاپ که اظهار نظر:

"فلک" است بسیار تند و تلخ, هوشمندانه کاوش در سن که در آن برای بهتر یا بدتر از اخبار اتفاق می افتد در یک نفس گفت:" جاستین Rosenblatt, EVP از برنامه نویسی اصلی "این سری قطاری اغلب خنده دار و گاهی اوقات آسیب رساندن نتایج با یک رویا سرب در Anna Paquin."

این UKTV سری اصلی را به تولید این بهار و TX در سال 2019 در W.

خالق سری الیور Lansley انجام شده است بازیگر تئاتر و تولید کننده. او ایجاد سفیده که پخش شد در بی بی سی دو و او تا به توسعه پروژه های HBO و FX. او علاوه بر اجرا می شود برنده جایزه تئاتر شرکت Les Enfants Terribles که نامزد دریافت جایزه بود برای یک سال 2016 Olivier جایزه برای تولید آن ماجراهای آلیس در زیر زمین و به تازگی به خزانه.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب