موتور تییو پیاسای

بر روی خودرو، ReFlash مـیتواند بـه موتور خودرو را واقعاً تقویت کند و در موتورهای با … این موتور مقدمهای برای

توسط مدیر سایت در 6 اردیبهشت 1402

بر روی خودرو، ReFlash مـیتواند بـه موتور خودرو را واقعاً تقویت کند و در موتورهای با … این موتور مقدمهای برای شکلگیری موتورهای جدید سری پرینس پیاسای و بامو محسوب میشود. تقویت موتورهای ماشین های سمند،پرشیـاو … تقویت موتور ماشین های سمند،پرشیـا و پژو405 سلام دوستان.اگر هر یک از این 3 ماشین را دارید و احساس مـی کنید موتورشون بهتون حال نمـیده برای دیدن ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید و ضعیفه اینجا و… لازم به ذکر است که چسبندگی پژو 205 به سطح جاده بسیار قابل توجه است و این موضوع شما را ترغیب میکند که با اطمینان خاطر با سرعت بیشتر اقدام به پیچیدن کنید. تقویت موتور پراید و پژو 405 اطلاعات بیشتر : مـیخوام یـه پراید انژكتوری و یـه پژو 405 GLX مدل 73 رو تقویت موتور كنم لطفاً راهنمایی كنید و قیمت… خیر.گارانتی 206 تیپ 3 با ریمپ به هیچ وجه باطل نمیشود دلیل این امر این است که با خریداری پروگرمرهای اورجینال توسط ما ماژول خودروهای کمپانی ایرانخودرو نیز به مجموعه اضافه شده بنابراین بدون باز شدن ایسیو و یا تعویض هی قطعه سخت افزاری تنها از راه پورت OBD یا دیاگ اطلاعات ایسیو 206 تیپ 3 از ناحیه کالیبراسیون خوانده شده، سپس بر روی PC ها به ریمپ، شبیه سازی و بهینه سازی آن ها پرداخته و در نهایت به ایسیو خودرو منتقل میشوند.

با سلام خدمت دوستان بنده اطلاعات زیـادی درون مورد تفویت موتور ندارم. روغن مورد استفاده درون موتور پژو پارس روغنی با درجه گرانروی SAE 20 W 50 با… شرح مطالبی درون مورد پژو 405کاربراتوری - درمورد 405 کاربراتوری بیشتر بدانیم. همهٔ نوشتهها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید. اما رالی گروه B در اوج محبوبیت، به دلیل خشونت بالای مسابقات، سرعت سرسامآور خودروها، ازدحام جمعیت و علاقمندان در اطراف پیست رالی و تلفات بالای جانی و مالی در سال ۱۹۸۶ کنار گذاشته شد. به این ترتیب S4 تبدیل به موشکی شد که غرش موتور آن، صدای دلنشین تعویض دندهها و گیربکسش و فریاد خشم آلود در هنگام معکوس کردن دنده بینندگان رالی و خودرو بازان را محصور، رانندگان را هیجان زده برای کسب تجربه رانندگی با آن میکرد. همچنین عایقبندی ضعیف کابین و نازک بودن درهای جانبی باعث میشود که صدای موتور و صدای باد در سرعتهای بالاتر درون کابین نفوذ کند که این موضوع میتواند در رانندگیهای طولانی مدت کمی آزاردهنده باشد.

اما نکته قابل توجه در خصوص این خودرو، کمبود قطعات یدکی و تزئینی آن در بازار بوده که همین موضوع باعث میشود قیمت قطعات آن درصورت موجود بودن بسیار بالا باشد. توربو شارژر ها قدرت موتور را بدون آن کـه حجم و وزن آن زیـاد شود تقویت مـی کنند و این برترین خصوصیتی … و البته بـه نظر من شاید نیـاز باشـه به منظور قدرت های 180 که تا 300 دسته موتور ها هم تقویت بشـه. تا جایی که قدرت موتور برخی از خودروهای شرکت کننده از ۲۵۰ تا ۵۰۰ اسب بخار افزایش پیدا میکرد. وبسایت مشرق: همـه شرکت های خودروسازی دنیـا از هر محصول خود ابتدا یک نمونـه اولیـه ساخته و پس از انجام تستهای مختلف تصمـیم بـه ساخت آن درون تیراژ بالا را مـیگیرند. اما به منظور شرکت در گروه B فورد موتور RS200 را تقویت کرد و تغییرات اعمال شده روی موتور خروجی موتور را به ۴۵۰ اسب بخار ارتقاء داد.

بدنه ساخته شده از کامپوزیت که وزن RS200 را تا ۹۶۰ کیلوگرم کاهش میداد روی این شاسی سوار میشد. راز موفقیت RS200 در طراحی بدنه آن و استفاده از یک شاسی پیشرفته مشابه شاسی خودروهای فرمول 1 بود. موتور ۰۳۷ در عقب خودرو نصب شده بود و از گیربکس ۵ سرعته دستی ساهت ZF آلمان برای انتقال نیرو به چرخهای عقب خود استفاده میکرد. لانچیا این محصول خود را با کمک کمپانی مارتینی روانه رالی گروه B کرد. این خودرو در طول حضورش در گروه B دو بار عنوان قهرمانی (سالهای ۱۹۸۴ و ۱۹۸۲) و دو بار عنوان نایب قهرمانی (سالهای ۱۹۸۵ و ۱۹۸۳ (را یه نام خود ثبت کرد. پژو. 405 با دو سال گارانتی کامل، بهترین کیفیت و مناسب… بهترین راه تقویت موتور پژو 405 و سمند … حمل قطعه تقويت داخلي درون موتور پژو 405. طول پالت. هدرز موتور xu7 ساخته شده توسط گروه صنعتی EngineArts با افزایش 7 اسب بخار و کاهش 0.6 لیتر مصرف سوخت بهترین راه تقویت موتور پژو 405 و سمند و پژو پارس… تقویت کننده قدرتی موتور شیشـه بالا بر پژو 405 و پژو پارس با کمترین قیمت و بهترین کیفیت.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد این صفحه لطفا از سایت ما دیدن کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن
avatar
کاربر سایت
تاریخ ثبت : 6 اردیبهشت 1402


avatar
کاربر سایت
تاریخ ثبت : 7 اردیبهشت 1402