نکات مهم در انتخاب عینک شنا

بسیاری از محدوده های عینک دارای 2 تا 4 پل بینی مختلف هستند و پل ها به راحتی قابل تعویض هستند. این مدل های گون

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

بسیاری از محدوده های عینک دارای 2 تا 4 پل بینی مختلف هستند و پل ها به راحتی قابل تعویض هستند. این مدل های گوناگون شامل عینک های تمرینی، عینک های مسابقه ای و عینک های طبی هستند، که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های منحصر به فرد خود و کاربردهای مطابق با نام خود هستند. عینک شنا اسپیدو مدل Biofus Mirror بسیار ايده آل برای تمرين و شیرجه و استارت حرفه ای است. جمر به مایوهای مسابقه ای شنا میگویند که تا زیر زانو است. در هنگام برگشتها و پایان مسابقه، لمس دیواره باید با هردو دست و بهطور همزمانانجام شود، این تماس میتواند در سطح آب یا در بالا یا در زیر آب باشد. حرکات همزمان ساق و کف پا که در صفحه عمودی و به طرف پایین و بالا انجام شوند، مجاز است. داوران استیل باید در دو طرف استخر و به موازات خط طولی قرار گیرند. برای هر خط باید دو داور برگشت در نظر گرفت (در هر انتها یک داور). داوران ردهبندی باید در یک محل یا سکوی بلند که با خط پایان مسابقه در یک راستا باشد قرار گیرند، به شکلی که همواره تصویر روشنی از مسابقه و خط پایان داشته باشند.

معمولا حرارت پوست با خنکی آب و همچنین بخاری که از آب برخی استخرها بلند میشود، باعث میشوند لنز عینک مهآلود شود که دیدتان را محدود میکند. در حال حاضر عینکهای متنوعی برای شنا طراحی و تولید شده که قیمت عینک شنا با توجه به مواد به کار رفته در ساخت آنان و همچنین استایل حرفهای و یا معمولیشان متفاوت است. عبور رودخانهای دائمی از این روستا طراوت خاصی به آن بخشیده و همچنین بودن چند آبشار زیبا در مسیر رودخانه، زیباییهای این روستا را دو چندان کرده است.قدم زدن در مسیر جنگلی و از کنار رودخانهای با آبشارهای کوچک و بزرگ و همین طور کمپ زدن یا اقامت در روستا، برای علاقهمندان به طبیعت بسیار جذاب خواهد بود. زدن عینک شنا به شما کمک میکند تا چشمهایتان را در مقابل این عوامل محافظت کرده و از ورزش خود بهره بیشتری بگیرید. از استارت زدن خودداری کرده باشد. از قوانین عمداً اطاعت نکرده باشد. هماهنگکننده باید هرگونه نقض قوانین ذکر شده (قوانین عمومی) در رابطه با تبلیغات و نیز غیبت یک شناگر در هنگام اعلام اسامی شناگران را به سرداور اطلاع دهد.

مسابقات شنای آزاد، قورباغه و پروانه باید با یک شیرجه (از بیرون آب) آغاز شوند. منظور از شنای آزاد این است که در مسابقات این شنا، یک شناگر میتواند با هر شیوهای که میخواهد شنا کند، مگر در مسابقات مختلط انفرادی یا مختلط تیمی که منظور از شنای آزاد، هر استیلی است به غیر از پشت، قورباغه یا پروانه. پس از پایان مسابقه، سرپرست ردهبندی باید تمام برگههای امضاء شده داوران ردهبندی را که شامل نتیجه و مقامهاست، مستقیماً به سرداور تحویل دهد. شنا کردن نوعی ورزش آبی و تمرین کاردیوی است که با به حرکت درآوردن اصولی دست و پاها قابلیت پیشروی فرد در آب فراهم می شود. تیم پشتیبانی فروشگاه اینترنتی شناتو با سابقه چندین ساله در فروش و عرضه لوازم و تجهیزات شنا و ورزش های آبی آماده راهنمایی برای خرید عینک شنا مناسب برای شما دوستداران ورزش شنا می باشد. همگی میدانیم که مقدار قابل توجهی کلر و آلودگی های دیگر در آب استخر وجود دارد. در مسابقات امدادی، اگر پیش از این که شناگر داخل آب، دیواره استخر را لمس کند، تماس پای شناگر بعدی با سکوی استارت قطع شدهباشد، خطا محسوب میشود.

᠎Con​tent was created with GSA Conte nt Generator  DEMO !

تا زمانی که دستها دیواره را لمس نکردهاند شانهها باید در صفحه افقی باقی بمانند. بعد از حدود ۳۰ دقیقه رانندگی از شهر رشت به دریاچه سقالکسار میرسید که یکی از بهترین جاهای دیدنی رشت برای عکاسی است. در شنا، این سیستم زمانی استفاده میشود که سرعتهای نزدیک به بیشینه برای حداکثر تا ۲ دقیقه دوام داشته باشند. سیستم انرژی بیهوازی با لاکتیک، بیشتر انرژی فعالیتهای با شدت متوسط تا زیاد را که بیشتر از۱۰ ثانیه و حداکثر تا ۲ دقیقه ادامه مییابند، تأمین میکند. نیازمندیهای انرژی (شدت و مدت فعالیت ورزشی) عضله در آن زمان. درست از زمانی که فعالیت ورزشی شروع میشود، سه سیستم انرژی در بازسازی ATP مشارکت میکنند. میزان انرژی مصرفی در این نوع شنا در هر ساعت حدود۵۰۰ تا۶۰۰ کالری است. عینک های شنا غیر اصل و ارزان در بازار بسیار زیاد است و شما هزینه کمتری پرداخت می کنید ولی طول عمر این عینک ها بسیار پایین بوده و مجبور به خرید مجدد عینک شنا می شوید. در طراحی بکار رفته شده در ساخت این عینک ها حفرههایی تعبیه شده برای پوشش چشم ها؛ که بسیار شباهت به چشم ها دارند. This w as created ​with G᠎SA Con᠎te nt G​en᠎erator DE MO!

آخرین مطالب