تلاش و تحقیق 2 در افق?

شما به نظر می رسد به چند قسمت از دست رفته خود را VR تاریخ است.1) HTC و Valve طراحی و انتشار HTC Vive با کیفیت

توسط EXAMPLENEWS در 26 تیر 1399
شما به نظر می رسد به چند قسمت از دست رفته خود را VR تاریخ است.

1) HTC و Valve طراحی و انتشار HTC Vive با کیفیت پایین حرکت کنترل است.

2) Oculus از مانور HTC با انتشار برتر حرکت کنترل به علاوه bucketloads از نرم افزار رایگان. و Vive است و دیگر outselling شکاف.

3) پس 2) و کاهش قیمت پوند 599 Oculus از مانور HTC دوباره و افزایش فروش و حتی بیشتر.

4) هنگامی که Oculus تا به حال یک فروش منجر شود سپس آنها تصمیم به وارد رایج بازار با Oculus رفتن که مبادرت به فروش sh*tload در سخت افزار (که آنها شکسته ام حتی در) و نرم افزار (که آنها را 30٪).

5) سپس آنها را رها تلاش یک 6DOF مستقل هدست و شکاف S, کامپیوتر هدست VR که آنها احتمالا ساخت ~100 پوند سود در هر هدست به فروش می رسد. هر دو فروش sh*tload از نظر سخت افزار و نرم افزار. شکاف خط از محصولات بود و هنوز هم در حال حاضر موفق ترین خط VR هدست در وجود است.

6) شیر انتشار شاخص هدست را آژيتاسيون Oculus در نظر ردیابی انگشت, اما تا کنون وجود نداشته است تنها یک توسعه دهنده از انجام هر کاری با کسانی که اضافه انگشتان دنبال جدا از واجب انگشت waggling. شیر تنها کسانی هستند که هر چیزی مناسب و معقول با پیگیری های اضافی آن ،

7) Oculus انتشار Oculus لینک است که باعث افزایش مقدار مشتریان در فروشگاه Oculus آوردن حتی بیشتر مشتریان بالقوه به شکاف را Oculus فروشگاه.

8) برای حداقل 6 ماه گذشته Oculus ساخته اند سود در هر تلاش به فروش می رسد و حتی سود بیشتر در هر شکاف S به فروش می رسد ترک هر دو هدست باز برای کاهش قیمت است که ما احتمالا دیده می شود اعلام کرد در OC7. فرض کنید که این اطلاعات در تلاش است bollocks. اگر اطلاعات در تلاش S معلوم می شود درست است آن را به مردم گزینه برتر هدست به خرید در قیمت همان تلاش است در حال حاضر ساخت یک سود کوچک در هر یک هدست به فروش می رسد. در هر صورت شما در حال رفتن برای دیدن Oculus سود ساخت در سخت افزار و بیشتر مشتریان در هر دو فروشگاه های خود را.

همه چیز به دنبال خوبی برای Oculus از جایی که من نشسته است. 😎😁😎



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب