توصیه می شود نرم افزار و سخت افزار و زبان برنامه نویسی در VR صنعت استاندارد ؟

در زمان استانداردهای صنعت چه خواهد بود توصیه می شود نرم افزار و سخت افزار به صورت مجازی/مخلوط/augmented r

توسط EXAMPLENEWS در 23 تیر 1399

در زمان استانداردهای صنعت چه خواهد بود توصیه می شود نرم افزار و سخت افزار به صورت مجازی/مخلوط/augmented reality? همچنین آنچه که متداول ترین زبان برنامه نویسی? من فرض C# یا C++ اما اگر دیگران وجود دارد که ممکن است در نظر گرفته شود و بیشتر محبوب در vr صنعت, من می خواهم به دانستن است.

من استفاده از هر دو وحدت و غیرواقعی و حل و فصل با وحدت به خاطر کار کردن با برخی از همکاران که بیشتر استفاده می شود به وحدت است. اما هر دو در بالا و دو موتور مورد استفاده در VR توسعه صنعت. غیر واقعی با استفاده از C++ در حالی که وحدت با استفاده از C#. اگر شما شخصا شروع کردن و مایل به توسعه VR برنامه ها/بازی ها و یا برنامه های کاربردی AR برای موبایل, من به شدت توصیه با شروع Unity 3D است که بسیار آسان تر برای دریافت نتایج سریع و C# به زبان ساده تر برنامه نویسی زبان به درک از پیچیده تر از++ C است. هر دو بازی AAA توسعه بالقوه اما توسعه دهندگان خبرگزاری مستقل عمدتا با استفاده از Unity در حالی که بزرگتر در حال توسعه تیم ممکن است به استفاده از غیر واقعی که برای "درک" فوق العاده 3D محیط گرافیکی لهستانی.

از نظر سخت افزاری آن بستگی به سوکت هدست تلفن همراه شما با استفاده از خود را برای تست بازی/نرم افزار. فقط بررسی هدست توصیه می شود تنظیمات.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب