من باید تعقیب سونی در این یکی آن را به عنوان معلوم من اصلی مطرح شده مورد حمایت با آنها در ژانویه هنگامی که آن را هنوز هم در گارانتی. من نمی توانم آنها را متعهد به رفع آن تحت گارانتی آنها در حفظ و گفت: آنها تشدید خواهد شد و به عقب بر گردیم به من ظرف 48 ساعت.
پس از دو هفته در من هنوز در همان موقعیت. رفتن به نگه داشتن رفتن با آن هر چند آن را به عنوان یک بیت از یک شوخی برخورد با سونی.
همانطور که برای غنی برای تلفن های موبایل بسیار miffed که آنها مایل به کمک در هر راه. خب جدا از در نظر گرفتن £40 کردن من به من بگویید که knackered.
بنابراین اگر من به من دست به جیب من و جایگزینی آن چه باید خرید کنم ؟
من تنها تأمین سپیکر ماهواره بنابراین نیازی به بالا اما من نیاز دوگانه HDMI را به عنوان من باید تلویزیون و پروژکتور.
و نمایندگی خوب که نگاه پس از من...