خرید آنلاین میوه خشک

میوه خشک ارزان قیمت ای خرید اینترنتی میوه خشک سری به لیست متنوع محصولات آجیل سرا زده. شما می توانید در زیر مح

توسط EXAMPLENEWS در 6 اردیبهشت 1400

میوه خشک ارزان قیمت

ای خرید اینترنتی میوه خشک سری به لیست متنوع محصولات آجیل سرا زده. شما می توانید در زیر محصولات متنوعی از میوه های خشکبار را با قیمت های بسیار مناسب مشاهده کنید. میوه خشک یکی از فرآورده های میوه هاست که بسیار پرطرفدار است. بدلیل حجم کم و انرژی بالا بسیاری از کوهنوردان و طبیعت گردان ازین محصول استفاده می کنند. فروشگاه اینترنتی آجیل سرا به عنوان یک فروشگاه فروش آنلاین محصولات آجیل و خشکبار نظیر فروش میوه خشک پیشرو در تولید بهترین چیپس های میوه است.

میوه خشک1

قیمت و خرید میوه خشک

مردمان از گذشته تا امروز به فکر طولانی تر کردن مدت نگهداری محصولات هستند. به همین سبب خشک کردن میوه و پدید آمدن میوه خشک بهترین گزینه برای داشتن میوه های متنوع در فصول مختلف است. میوه خشک ها یکی از برترین خشکبار می باشد.

در مسافرت که خرید میوه و شست و شوی آن امکان پذیر نیست میوه خشک یکی از بهترین گزینه ها است که بدن دچار فقر مواد معدنی و مغذی میوه قرار نگیرد.

این اتفاق ممکن است با نمک سود کردن، مربا کردن، خشک استور در یخچال و فریزر قرار دادن خوراکی ها اتفاق بیفتد. اما درباره ی میوه ها به جز مربا و ترشی کردن برخی از آنها، باید به فکر دیگری می بود؛ به همین سبب خشک کردن میوه و پدید آمدن میوه خشک بهترین گزینه برای داشتن میوه های متنوع در فصول مختلف است.

 

را باید میوه خشک بخریم؟

با قرار دادن میوه در فریزر بافت میوه آسیب خواهد دید و طعم خود را از دست می دهد. علاوه بر جای گیری فراوان به هیچ وجه توصیه نمی شود که از این راه برای نگهداری میوه اقدام کنید.

زمان در گذر است و داشتن بعضی از میوه جات در فصل های مختلف امکان پذیر نیست. میوه خشک این خاصیت را دارد که تا مدت بیشتری میوه محبوبمان را داشته باشیم و از آن تغذیه کنیم.

در مسافرت که خرید میوه و شست و شوی آن امکان پذیر نیست میوه خشک یکی از بهترین گزینه ها است که بدن دچار فقر مواد معدنی و مغذی میوه قرار نگیرد.

اگر شما به ورزش هایی نظیر کوهنوردی و صخره نوردی علاقه مند هستید پس می دانید که شرایط حمل بار سنگین را ندارید و مصرف میوه برای بدن بسیار ضروری است؛ بدین ترتیب در اختیار داشتن مقداری میوه خشک می تواند شما را در سفر یاری کند.

اگر شما هم والدینی هستید که دائما دغدغه تغذیه سالم فرزندش را به دوش می کشد با خرید این خوراکی خوشمزه آنها را به خوردن میوه تشویق کنید. ضمن اینکه کوله ی بچه ها در فصل مدارس خالی از میوه نمی ماند.

میوه خشک 2

چگونگی خشک کردن میوه ها

فرآیند خشک کردن میوه به این طریق است که ورقه های میوه با دستگاه های برقی و گازی خشک می شوند. در این روند آب میوه ها تبخیر می شود. همراه با تبخیر شدن آب میوه ها مقداری ویتامین ث نیز که محلول در آب است از بین می رود ولی نباید از باقی خواصی که در ورقه های خشک شده می ماند غافل بود.

در گذشته تعداد میوه هایی که خشک میشدند خیلی محدود بود. میوه هایی چون زردآلو، آلو خشکه، کشمش و توت. اما هم اکنون تنوع میوه خشک بسیار بیشتر شده است. این میوه ها شامل انبه، شلیل، هلو، نارگیل، کیوی، سیب، آناناس، پرتقال، توت فرنگی و... می شوند.

 

منبع: https://khoshkstore.com/product-category/dry-fruit/

آخرین مطالب