قیمت تیرآهن 27

قیمت تیرآهن 27 تیرآهن سایز 27، از پاراگراف تیرآهن‌هایی میباشد که کمتر&nbsp

توسط EXAMPLENEWS در 25 شهریور 1400

قیمت تیرآهن 27

تیرآهن سایز 27، از پاراگراف تیرآهن‌هایی میباشد که کمتر کارخانه‌ای در باطن مرزوبوم آن را ساخت می‌کند؛ ولی تیرآهن 27 اصفهان کلیدی میزان مرغوب بودن بالایی که دارد، به راحتی می‌تواند اصلی محصولات شبیه وارداتی رقابت کندقیمت تیرآهن 27 ذوب‌آهن اصفهان نسبت به این محصولات پایین‌تر استاین موضوع، خرید تیرآهن 27 ذوب‌آهن اصفهان به منظور تولید سازه‌های تبارک را منطقی جلوه می‌دهد

قیمت تیرآهن

از گزاره تیرآهن 27 به رخ آنلاین و لحظه ای در وبسایت آهن هایپر آپدیت می شود . تیرآهن 27 یکی از بخش های اصلی حیاتی تولید و ساز است و از آن در طبقات زیرین سازه به عنوان پوشش سقف و پل های لانه زنبوری می اقتدار به کارگیری کردسوله های متفاوتی در کشور تیرآهن 27 ایجاد می نمایند .

 تیر اهن حیاتی ترین پروفیل ساختمانی است که بعضا در پروژه های صنعتی نیز کاربرد دارد. از مهمترین مختصات یک ساختمان است. تیر آهن ها داری سه جور استاندارد می باشند: IPE استاندارد جمهوری اسلامی ایران و اروپا، INP استاندارد چین و روسیه و IPB بال پهنارتفاع این تیر آهن ها از 80 تا 600 میلیمتر ایجاد می شود و از آن ها در ستون ها، خرپا ها، نعل درگاه و پل های آشیانه زنبوری استعمال می شود.

تیر آهن IPE : این تیر آهن ها در کشور ایران و میهن های اروپایی تولید میشود رخ آن هامثل می باشد و ضخامت بال های آن تغییر و تحول پذیر نمی باشد.

تیر آهن INP: اکثر همین تیر آهن ها در بازار های چین و روسیه عرضه می گردد این تیر آهن هامانند هستند و هرچه ضخامت بال های آن ها از جان تیر آهن کمتر یابد ضخامت بال ها کمتر میشود.

تیر آهن IPB: تیر آهن عریض یا این که بال پهن همانند H بوده که طول بال ها به نسبت تیر آهن IPE بزرگ خیس بوده است.

 باز‌نگری خصوصیت های تیر آهن ۲۷

در ساختار تیر اهن ۲۷ از متریال و مواد اولیه دوچندان باکیفیت و مرغوب مثل آلیاژ فولاد استفاده می شود. آلیاژهای فولادی در برابر عوامل محیطی، خورنده، فرآیندهای شیمیایی و نوسانات دمایی، از تاب و مقاومت دوچندان بالایی برخوردار می باشند. قدرت، ثبات و پایداری مطلوب همین گونه از مقاطع فولادی، قابلیت و امکان ثبات و ایستایی سازه را به سادگی مهیا می آورد.

علاوه بر این، تیرآهن های سایز ۲۷ به راحتی دچار پوسیدگی، فرسودگی و آفت زدگی نمی‌شوند. به این جهت، تیرآهن ها یا به عبارتی مقاطع فولادی، نیازها و توقعات ساخت شده در حوزه ایجاد و ساز را به بهترین نحو ممکن برآورده می سازندمرحله کیفی بالا، ساخته شده بر اساس استانداردهای اعتبار و کاربرد وسیع و گسترده، برخی دیگر از مشخصات تیر آهن سایز ۲۷ را شامل می شود. در این زمینه می بایست خاطر نشان نمود که تیرآهن های شماره 27 بر اساس استاندارد دارای اروپایی IPE ساخته و پرداخته می شوند.

در تولید و ایجاد همین دسته تیر آهن کشورهایی مانند اسپانیا، آلمان و لهستان مشارکت دارنداستدلال نامگذاری این دسته به تیر آهن 27 برگرفته از ارتفاع 27 سانتیمتری این کالا می باشد. در اکنون حاضر تیر آهن IPE27 در بخش اعظمی از سوله های اعتبار موجود در مرحله مرزو بوم مثل ذوب آهن اصفهان طراحی و به مرحله تولید می رسد. گفتنی هست که طول تیر آهن سایز ۲۷ همانند بعدها مقاطع فولادی کلیدی استاندارد IPE، برابر مهم 12 سانتیمتر می‌باشد.

همچنین، طبق حیاتی اطلاعات جدول محصول، وزن تیر اهن ۲۷ به ازای هر شاخه از این جور مصالح فلزی در حدود ۴۳۵ کیلوگرم برآورد گردیده استبرای پوشش سقف های طراحی شده در سازه های ساختمانی و کاربرد به رخ تیر و ستون، از مهم ترین موارد استفاده از تیر آهن های ipe27 در حوزه های متفاوت به شمار می رود. در ضمن، از نظر رخ ظاهری، غالبا همین محصولات به رخ کلام I طراحی و عرضه می شوند

 میزان مقاومت تیر آهن IPE 27

به طور کلی، تیرآهن ۲۷ از درصدی کربن و آلیاژ فولاد تنظیم و ایجاد می شود. بر همین اساس، مقاومت خمشی مضاعف بالای همین محصول، امکان تحمل بارها و فشارهای جانبی و محوری مضاعف را فراهم می آورد. مضاف بر این، امکان جذب ارتعاش مطلوب در برابر دست اندرکاران خارجی، همین جور از مقاطع فلزی را به محصولات پرکاربرد در حوزه‌های ساختمانی مبدل ساخته است.

رعایت استانداردهای معتبر و تمجید شده در مراحل ایجاد و ساخت، موجب ارتقا مقاومت و تحمل توشه تیر آهن می شود. تیر آهن از دو بخش مختلف جان و لبه متشکل شده که در ارتقاء تحمل مقاومت آن، پارامترهای طول و ضخامت، از مرتبه با  بالایی برخوردار می باشند. ذکر این نکته لازم به حیث می رسد که رعایت اصول استاندارد و شیوه و موقعیت ساخت، در مقاومت و تحمل توشه مقاطع فولادی، از حیاتی ترین فاکتورها محسوب می شوند

قیمت تیر آهن ۲۷

 نرخ ارز، از اهمیت ترین و اصلی ترین فاکتورها در انتخاب قیمت تیر اهن ۲۷ تلقی می گردد. بر این اساس، کوچک ترین نوسان در نرخ ارز، قیمت کل شده فرآورده را پایین تاثیر قرار می دهد. بنابراین، قیمت مقاطع فولادی حساس نرخ ارز، رابطه مستقیم دارد. وزن هر شاخه، گونه استاندارد، متریال و آلیاژها و سایز و حالت، از دیگر پارامترهای موثر در قیمت تیر آهن ۲۷ می باشند.

منبع : www.ahanhyper.com

آخرین مطالب