پکیج بوتان

معرفی پکیج بوتان مجموعه صنعتی بوتان از سال ۱۳۷۲ ساخت پکیج دیواری بوتان را به عنوان 

توسط EXAMPLENEWS در 20 شهریور 1400

معرفی پکیج بوتان

مجموعه صنعتی بوتان از سال ۱۳۷۲ ساخت پکیج دیواری بوتان را به عنوان او‌لین تولید کننده در جمهوری اسلامی ایران شروع نمود. در سال ۱۳۸۰ قرار داد همکاری برای مونتاژ قطعات پکیج بوتان را کلیدی کمپانی ایتالیایی ریللو انعقاد کرد. در همین سال ها دارای توجه به نو بودن پکیج دیواری در کشور ایران بوتان توانست به مهربانی پکیج دیواری بوتان را معرفی نماید به صورتی که در بخش اعظمی از واحد های نوساز دیگر فقط از این دستگاه به کارگیری می شد.

در سال های سپس همگام حساس اروپا پکیج بوتان تغییرات زیادی را داشت و توانسته در کشور ایران به روز ترین و پیشرفته ترین پکیج دیواری را تولید نماید. پکیج دیواری بوتان در نوع های فندار و مجهز به دو مبدل حرارتی می باشند. در زیر می توانید تمام پکیج دیواری ساخت شده توسط بوتان را ملاحظه فرمائید و اهمیت کلیک بر روی هر کدام از پکیج بوتان اطلاعات مخصوص آن را اخذ نمایید.

راهنمای پکیج بوتان

برای استعمال صحیح از پکیج بوتان، اضطراری هست تا به این نکات ایمنی در راهنمای پکیج بوتان دقت نمایید:

 • استفاده و کارگزاری کلاهک H در قسمت خروجی دودکش در هنگام استعمال از پکیج بوتان الزامی است.

 • همچنین حتمی میباشد تا از باز بودن مجاری دودکش و همین کلاهک اطمینان حاصل نمایید.

 • می بایست اتصال کامل و صحیحی بین کلاهک و دودکش پکیج وجود داشته باشد.

 • به مراد پرهیز از یخ زدگی لوله ها، باید لوله های آب ورودی و خروجی را عایق نمایید.

 • برای پکیج خویش یک مرحله مسقف ساخت کنید.

 • از شیلنگ گاز استینلس استیل در هنگام نصب پکیج به کارگیری نمایید.

 • هرگز پکیج را در حمام و یا فضاهای بدون تهویه کارگزاشتن نکنید.

 • هرگز دریچه منحصر ورود هوا را کوچک و یا این که مسدود ننمایید

تازه ترین پکیج بوتان

مثال های برتر و جدیدترین پکیج های بوتان اصلی امکان های فوق العاده خود که عمدتا تحت لیسانس برند ایتالیایی ریللو باکیفیت بالا در کمپانی بوتان مونتاژ می گردند، می توانند نیاز اشخاص را به جهت تامین گرمایش و آب گرم مصرفی برطرف نمایند. دارا بودن سیستم عیب یابی الکترونیکی، دو مبدل حرارتی، رشته دودکش و ارائه خدماتی مثل کارگزاری رایگان، خدمات پس از فروش، گارانتی

گارانتی پکیج بوتان

پکیج های دیواری و زمینی بوتان با 24 ماه گارانتی و سرویس ها پس از فروش این کمپانی می باشند.

نکاتی که بایستی به آن توجه داشته باشید:

 • برای نظارت تقریبی ظرفیت پکیج گزینه نیاز، متراژ واحد مسکونی را درعدد 150 (کیلو کالری) و متراژ واحدهای اداری را در عدد 100 (کیلو کالری) ضرب می کنیم.

 • در صورتیکه منتخب از مسیر دودکش پکیج دیواری بصورت افقی ( بیش از 30 سانتی متر) باشد، استعمال ازپکیج های حرفه دار الزامی است.

• پکیج های دو مبدله در شرایطی مورد به کارگیری قرار می گیرند که یا آب ورودی کلیدی دشواری (املاحبسیار باشد و یا این که زیربنای آپارتمان بیش از 120 متر باشد.

 • در صورتیکه محل نصب پکیج در بالکن یا این که فضای باز باشد هم به کارگیری از پکیج حرفه دار الزامی است.

• فشار آب شهر در محل کارگزاشتن انواع پکیج دیواری می باید دستکم 0.5 و حد بیشتر 3.5 اتمسفر باشد

تنوع دسته های پکیج بوتان

پکیج های بوتان در اشکال دو مبدل و تک مبدل، رشته دار و فارغ از رشته و در دسته های Perla ،Venezia ،Calda Venezia ،BN324 و CV424S ایجاد و عرضه می شوند.

نوع های پکیج دیواری بوتان انواع متفاوتی دارند که به مرور زمانه بعضا از آن‌ها از مقام خارج و توقف ایجاد شدند و بعضا دیگر به روز شده ی گونه های پیشین خود هستند. امروزه تنها دسته از پکیج های کمپانی بوتان تولید و به بازار عرضه می شودهمین گونه عبارتند از:

مدل های پکیج دیواری بوتان انواع مختلفی دارند که به مرور زمان بعضی از آنها از رده خارج و توقف تولید شدند و بعضی دیگر به روز شده ی مدل های قبلی خود هستند. امروزه تنها 4 مدل از پکیج های شرکت بوتان تولید و به بازار عرضه می شود. این 4 مدل عبارتند از:

1. پکیج بوتان مدل پرلاپرو Perla Pro
2. پکیج بوتان مدل پاویا Pavia
3. پکیج بوتان مدل پارما Parma
4. پکیج بوتان مدل بیتا Bita

برای خرید پکیج بوتان، می بایست یکی از 4 مدل نامبرده را انتخاب کنیم. باقی مدل ها دیگر تولید نمی شوند و از رده خارج شده اند. این 4 مدل، به روزترین مدل های پکیج بوتان هستند.

 

 راهنمای گزینش پکیج بوتان

برای تعیین پکیج بوتان با دقت به این که در حال حاضر همگی پکیج های بوتان به صورت دو مبدله و رشته دار می باشند تنها فهمیدن متراژ واحد مسکونی شما دارای می باشدتوجه نمایید که به شرایط آب و هوایی تهران می باشد و برای آب و هوای بخشها سردسیر پاره ای متفوت می باشد.

 برای متراژ تا 100 متر مربع: Bita 22 Sealed – Parma 22RSI

برای متراژ 100 تا 150 متر مربع: Bita 24 Sealed – Parma 24RSI – Perla Pro 24RSI

برای متراژ 150 تا 220 متر مربع: Perla Pro 28RSI

برای متراژ 220 تا 280 متر مربع: Perla Pro 32RSI

آخرین مطالب