چربی سوزی سریع با تکنیک های ویژه و کاربردی

از آن‌طرف میزان کالری دریافتی‌تان کاهش از آن چیزی است که از دست داده‌اید. هنگامی چربی‌های بدن‌تان را کمتر می‌د

توسط EXAMPLENEWS در 1 مهر 1401
از آن‌طرف میزان کالری دریافتی‌تان کاهش از آن چیزی است که از دست داده‌اید. هنگامی چربی‌های بدن‌تان را کمتر می‌دهید، عضله‌تان نیز آغاز به رویش می‌کنند. علاوه بر این مصرف پروتئین سبب می‌گردد تا در حین مراحل چربی سوزی شما عضله ها خویش را از دست ندهید. به جهت چربی سوزی شما نیازی به تمرینات هوازی ندارید.گرچه تمرینات هوازی به جهت سالم کلی بدن زیاد موثر میباشند ولی تا زمانی که شما به میزان مناسب کالری مصرف نمایید برای چربی سوزی نیازی به تمرینات هوازی نخواهید داشت. موارد تحت قرص‌های چربی سوزی میباشند که داعیه می‌کنند مصرف آن ها باعث به چربی سوزی و لاغری می‌شود. قرار دادن پروتین مضاعف در رژیم غذایی، یک راه مفید برای کاهش اشتها و سوزاندن چربی های میباشد میل کردن پروتئین مضاعف اصلی کمتر چربی شکم همراه است. ارتقاء مصرف پروتئین می تواند اشتها را کمتر دهد، کالری کمتری را وارد کند و ماهیچه ها را محافظت کند. یک تحلیل نشان داد که مردان جوانی که به مدت 20 دقیقه و در هفته سه توشه HIIT انجام می دهند، به طور متوسط 2 کیلوگرم چربی بدن در طی یک عصر 12 هفته را حتی بدون تغییر دیگری در رژیم غذایی یا این که سبک زندگی آن ها از دست دادند. این به این معنی که تن کلیه کالری‌ غذایی که می‌خورید را دریافت نمیکند و قسمتی از خوراک به رخ هضم نشده دفع می‌شود؛ به خصوص در صورتی که آن طعام حاوی فیبر یا پروتئین باشد. مورد های متعددی موجود میباشد که به شما کمک می کند چربی زیادی شما را از دربین ببرند و سلامتتان را بهبود بخشند که وارد کردن بعضا از عادات نامناسب به روال زندگی خویش و تغییر‌و تحول رژیم غذاییتان می تواند یک تفاوت بزرگ است. حتی تغییرات جزئی در نحوه زندگی شما می تواند تاثیرات مهمی در سوزاندن چربی داشته باشد. علاوه بر آن که یک بطری نوشابه کالری بسیار بسیار و بها غذایی زیاد ناچیز دارد. تمرین قدرتی به تمرینی می‌گویند که در آن عضله‌ها خود را در برعلیه یک نیروی مقاومتی قرار می‌دهید. همین نیروی می‌تواند گیرایی زمین در علیه وزنه، یا این که نیرویی باشد که در علیه فنر، کش یا این که دستگاه‌های ورزشی تحمل می‌کنید. ماهی‌ها اکثر زمان ها چربی دوچندان مقداری دارا‌هستند و در موارد استثنا نیز، اهمیت چربی‌های تندرست مانند امگا ۳ هستند.
  • به میزان کافی‌ بخوابید.هنگامی که شما خسته باشید احتمال پرخوری در شما بخش اعظم وجود دارد.
  • با تمرینات شدید اصلی مسافت زمانی، که همینطور به تیتر HIIT شناخته می شود، یک نوع تمرین می باشد که فعالیتهای سرعی را مهم دوره های استراحت و ریکاوری کوتاهی دارد تا ضربان قلب شما را ارتقاء دهد.
  • یک باز‌نگری نشان داد که مردان جوانی که به مدت 20 دقیقه و در هفته سه بار HIIT انجام می دهند، به طور متوسط 2 کیلوگرم چربی تن در طی یک دوره 12 هفته را حتی فارغ از تغییر‌و تحول دیگری در رژیم غذایی یا این که سبک زندگی آن‌ها از دست دادند.
  • برخی مطالعات نشان ارائه می کنند که جایگزینی کربوهیدرات‌های تصفیه‌شده اهمیت کربوهیدرات‌های نشاسته‌ای فرآوری‌نشده نیز می‌تواند تندرست سوخت‌وسازی شخص را بهبود دهد و به چربی‌سوزی شکم کمک کند.
  • کاهش مصرف کربوهیدرات تصفیه شده (آرد سفید) اساسی کاهش وزن رابطه مستقیم دارد.
وقتی سبک زندگی تندستی را دنبال نمایید و از غذاهای سلامت و فرآوری‌نشده به کار گیری کنید، چربی‌ سوزی شکم نتیجه‌ی اجتناب‌ناپذیر این عادات خواهد بود. در یک مطالعه‌ی کنترل‌شده برروی مردان چاق، آنهایی‌که به‌مدت ۱۲ هفته روزمره ۱ قاشق غذاخوری سرکه‌ی سیب مصرف کردند، توانستند نزدیک به ۱٫۴ سانتی‌متر از اندازه‌ی به دور کمرشان بکاهند. بااینکه در همین راستا مطالعات دوچندان دیگری شکل نگرفته، ولی مصرف روزمره ۱ تا ۲ قاشق غذاخوری سرکه‌‌ی سیب به جهت اکثر افراد بی‌خطر هست و می‌تواند به‌کاهش آرام چربی‌ها یاری کند. به همین خاطر و به جهت این که مضاعف گرسنه نباشید و کلیدی این معضل روبرو نشوید، به شما پیشنهاد می دهیم که در کنار کاهش ملایم مقدار کالری های دریافتی تن خود از برنامه های ورزشی و تمرین های این راستا کمک بگیرید. رژیم‌های حاوی پروتئین بالا اهمیت ارتقاء پروتئین، احساس سیری را ارتقا دیتا و منجر می گردد کالری بیشتری مصرف کنید. چربی سوزی فوری چربی های اضافی بدن، اهمیت هر هدف ها و روشی می تواند معضل برانگیز باشد. خوشبختانه، راهکارهای بی آلایش متعددی برای چربی سوزی فوری بدن وجود دارد. شما می توانید به جهت کاهش فوری چربی خود، آنان را به سرعت و به راحتی انجام دهید.

۲۰. سبک‌زندگی‌تان را تغییر دهید و روش‌های ذکر شده را به طور همزمان به‌کار ببندید

رژیم غذایی سرشار از کربوهیدرات تصفیه شده ممکن میباشد با ارتقاء چربی شکم ملازم باشد. برعکس، یک رژیم غذایی غنی از غلات کامل با شاخص توده تن پایین خیس و وزن تن یار مهم دور کمر کاهش همپا است. به جهت کمتر چربی شکم درجهت امداد به سلامتی‌تان، برچسب ترکیبات تشکیل‌دهنده‌ی بر روی موادغذایی را به‌دقت بخوانید و از محصولاتی که محتوی چربی‌های ترانس هستند، پرهیز کنید. از مصرف محصولاتی که محتوی روغن‌های هیدروژنه هستند، پرهیز کنید. در همین قسمت، مجموعه توضیحات ما در حوزه ی همین مورد قضیه اهمیت که چربی سوزی از کجای تن شروع می شود به نقطه نهایی رسید. امید داریم که موردها مطرح شده در نصیب های متفاوت نوشته در مورد چربی سوزی و موضوعات مربوط به آن به جهت شما همراهان گرامی موثر بوده باشند و از تیم مطالب بیان شده در نصیب های مختلف مقاله نهایت لذت و به کار گیری را برده باشید. خوردن در بین وعده حاوی 40 گرم پروتئین فورا قبل از خواب، همینطور می‌تواند باعث ارتقاء سنتز پروتئین عضلانی در ارتفاع شب شود. به جهت تهیه مکمل های غذایی و دارویی از پاراگراف قرص های لاغری و کاهش وزن و قرص چربی سوز به داروخانه آنلاین دارودراگ مراجعه کنید. برای امداد به چربی‌سوزی شکم خوب تر هست روزمره ۲ قاشق غذاخوری (۳۰ گرم) روغن نارگیل مصرف کنید. عمومی همانطور که می دانید عمده‌ترین برهان برای بیشتر وزن و ارتقا توده‌ی چربی بدن، سبک ناسالم زندگی و تغذیه نامناسب است. به همین دلیل، در گام نخستین برای چربی سوزی می بایست به اصلاح سبک زندگی و طرز تغذیه بپردازید. رژیم‌های غذایی حاوی پروتئین هم در دوری از کاهش عضلات در مدت زمان کمتر وزن امداد می‌کنند، ازجمله در ورزشکارانی که حرفه‌ای تمرین می‌کنند. درواقع، مطالعات متعدد نشان می دهد که میل کردن دو تا سه برابر از حد معلوم شده پروتئین در روز می‌تواند به ورزشکاران کمک نماید تا عضله‌ها بیشتری را حفظ کنند و چربی بیشتری از دست بدهند. حتما می‌دانید که علاوه بر چربی عده شده پایین پوست، یک دسته دیگر چربی در باطن شکم و به دور اعضای درونی وجود داراست که به آن چربی بطنی یا این که احشایی می‌گویند که خطرناک‌ترین مدل چربی است. شیر فاقد چربی، پروتئین، کلسیم و ویتامین D فراوانی در اختیار شما قرار می‌دهد و چربی شیر معمولی را هم ندارد. حساس وجود نداشتن چربی، این شیر می‌‎تواند شما را به طور کامل سیر نماید و به علت هضم دیرتر پروتئین، دوران بیشتری در معده باقی می‌ماند. سه فنجان پاپ‌کورن ممکن هست در ظاهر مضاعف به نظر برسد؛ البته کالری دوچندان پاره ای دارد. درصورتی‌که آن را فارغ از چربی یا این که شکر تنظیم کنید، دارای وجود حجم زیاد، زیاد کم‌کالری خواهد بود. انواع چای را از یک گیاه تنظیم می کنند و به ادله روش‌های گوناگون فرآوری آن‌ها، خاصیت ...

اثرات مکمل ها در چربی سوزی بدن

بهتر است از رژیم های تغدیه که حیاتی مقدارهای نسبتا بالایی از مواد پروتئینی می باشند، استفاده نماییم. کلیدی توجه به نکته ها گفته شده می اقتدار به همین رخ سرانجام گرفت که جریان یافتن کاهش خون منجر کاهش بودن دسترسی کاتکولامین ها به سلول های چربی لجوج شده و این مورد قضیه هم برابر است کلیدی کند شدن روال سوختن چربی. اما باید همین نکته را هم بیان کنیم که متاسفانه مردها در نصیب شکم نیز در گیر چربی بیش تر هستند.

چربی های لجباز در منطقه ی شکم مردها

انواع آجیل‌ها و دانه‌ها (بادام و گردو)، روغن زیتون و روغن نارگیل حیاتی چربی‌های تندرست هستند. بهترین زمان مصرف سی ال ای ، بهترین نتیجه های از گذر بهترین زمان مصرف مکمل‌ها حاصل می‌شود. مقدار وزن شما به عارضه ها متعدد ممکن میباشد اهمیت تغییراتی‌ شود.تا وقتی‌ که شما از رژیم خویش پیروی می‌کنید از همین تغییرات موقتی وحشت نکنید. پختن سوپ سبزیجات را بیاموزید.اکثر سوپ‌های سبزیجات حیاتی کالری ناچیز هستند که این اجازه را به شما خواهند بخشید که میزان بیشتری از آن ها مصرف کنید. به جای به کارگیری از ماست معمولی‌ از ماست یونانی به کار گیری کنید.این ماست مهم پروتئین بخش اعظم و در کل انتخاب مطلوب تری می‌باشد. سعی‌ نمایید که مصرف چاشنی‌‌ها و ادویجات را یاد بگیرید.تعداد زیادی از ادویه‌جات وجود دارا‌هستند که نیز تندرست و هم خوش طعم هستند. آزمایشات متعددی نشان داده‌اند که شما اساسی جایگزینی کربوهیدرات‌های تصفیه نشده می‌توانید تا حدود 17 % توده چربی بدن خویش را کاهش دهید.همچنین مصرف مکملهای حاوی کربوهیدرات می تواند شما را به جهت داشتن جمع عضلانی بهتر امداد کند. آنگاه از هر یک ساعت تماشای تلوزیون ۵ دقیقه را به انجام ورزش اختصاص بدهید مانند دراز و گرد‌همایی یا تردمیل.این فعالیت منجر می‌گردد که در هفته شما ۲-۳ جلسه تمرینات هوازی انجام دهید. به کارگیری از مکمل را مد حیث قرار دهید.تحقیقات نشان دیتا است که همین مکمل در چربی‌ سوزی و سالم کلی‌ تن مفید می‌باشد. توت فرنگی‌ و زغال اخته به مقدار زیاد مقداری کالری دارند.شما می توانید که تیتر در بین وعده از همین مواد غذایی بدون نگرانی از ارتقا وزن به کارگیری کنید. چربی داخل خوراک سبب چاقی شما نمی شود بلکه میزان مازاد کالری می‌باشد که شما را چاق می‌کند.حتما اطمینان حاصل نمایید که ۲۰% کالری دریافتی شما در روز از چربی های سلامت تامین شود.

سبزیجات و گیاهان چربی سوز

ماهی‌های سالمون، شاه‌ماهی، ساردین، ماکرل و کولی ماهی‌های سرشار از اسیدهای چرب امگا-۳ هستند و به جهت کاهش چربی‌های شکم مفیدند. تمرینات قدرتی یا این که استقامتی برای حفظ و ارتقا توده‌ی عضلانی ضروری است. براساس مطالعات صورت‌گرفته برروی افراد در گیر به پیش‌دیابت، دیابت دسته ۲ و کبدچرب، تمرینات قدرتی به چربی‌سوزی شکم یاری می‌کند. این ها کلیدی ترین آرم ها و علامت های مربوط به چربی سوزی اصولی بودند که حضور شما عزیزان ارائه نمودیم. به شما همراهان گرامی پیشنهاد می کنیم تا برای برنامه های ورزشی و رژیم های غذایی مناسب چربی سوزی نیز به افرادی که در این راستا ها از تخصص کافی برخوردار هستند، مراجعه نموده و برنامه های گزینه نیاز را از ایشان کسب نمایید. در واقعیت عملکرد ما بر همین موضوع می باشد که همین تمرین ها حساس هم تداخلی نداشته باشند. اما در اینجا یک سوال در ذهن اشخاص پیش می آید که میزان مناسب و کافی از پروتئین ها، کدام مقدار می باشد. در حقیقت اشخاص می بایست چه مقدار از این ماده را به جهت اخذ مزیت های کامل آن، دریافت و مصرف نمایند. برخی از اشخاص به نادرست عقیده دارا هستند که تمامی ی آن چه مصرف می نمایند و به صورت کالری دریافت می کنند، به نصیب خاصی از بدن آن ها، به عنوان مثال ران های ایشان رفته و موجب چاقی آن قسمت می شوند. این اتفاق زمانی شکل می دهد که افراد کلیدی طولانی تر وزن های نسبتا شدیدی باشد.

ورزش و دلیل تجمع چربی

که در ادامه ی مشاجره خود هر کدام از همین راهکارها را به اختصار توضیح می دهیم. از مصرف سر خود مکمل آهن (بدون آزمایش و مشورت اصلی متخصص) پرهیز کنید. یک شیوه دوچندان معمولی برای اجرای هییت، سی ثانیه دویدن مهم شتاب خیلی زیاد، یکسری دقیقه دویدن قابل انعطاف و دوباره سی ثانیه دویدن حساس شتاب خیلی و گشوده دویدن قابل انعطاف است. یکی دیگر از عارضه ها کمتر وزن در خارج از فصل مسابقه همین می باشد که تن شما به جهت وصال به هدف سایت خبری، دوران بیشتری دارد. کمتر وزن در خارج از فصل مسابقه اهمیت مقدار 0.5 کیلو گرم در هفته یا این که کمتر خوب است. بخش اعظم تحقیقات موافق‌اند که کمتر وزن 0.5 کیلوگرم در هفته ایده‌آل است. درصورتیکه همین امکان نباشد، بهترین مورد این است که در طول دوره‌های تمرینی به آرامی چربی از دست دهید (کاهش وزن) و شتاب برای چربی سوزی نداشته باشید. فیبر آب را جذب و به آرامی در دستگاه گوارش حرکت می کند و سبب احساس سیری می شود. گریپ‌فروت خاصیت چربی‌سوزی خاصی ندارد؛ اما فیبر محلول موجود در آن دیرتر هضم میگردد و مصرف آن در عین کالری کمتر، احساس سیری را افزایش می‌دهد. یک مطالعه خیلی دیدنی تاثیر شگفت ‌انگیز تمرینات اغری و آب کردن شکم وپهلو مهم زنجبیل پُر فشار را نشان داد. در همین تحقیق چندین مرد برنا سه بار در هفته جلسه ای 20 دقیقه‌ای تمرین هیت داشتند. پس از یک زمان 12 ماهه هر فرد به طور میانگین 3 کیلوگرم چربی ناچیز کرده بود.

۷- چربی سوز قوی؛ ماهی

درسته که سپس مصرف وعده غذایی ترشح انسولین ارتقا میابد به همین دلیل تقسیم کردن کربوهیدرات و پروتئین در وعده های غذایی متعدد منجر افزایش مقدار متوسط انسولین در تن میشه نه ارتقاء شدیدش. که همین موضوع سبب چاقی نخواهد شد اما توجه شود که مقدار کالری دریافتی نباید بخش اعظم از میزان گزینه نیاز تن باشه.علاوه بر اون وعده های غذایی متفاوت سبب احساس سیری بیشتری در بدن میشود. در یک بررسی صورت گرفته، تمرینات قدرتی سبب کمتر چربی احشایی در 78 نفر مبتلا به سندرم متابولیک شد. چربی احشایی نوعی چربی خطرناک می باشد که اندام های شکم را اشراف می کند. باز‌نگری دیگری نشان اعطا کرد که 12 هفته تمرین قدرتی ملازم با ورزش هوازی در کاهش چربی تن و چربی شکم موثرتر از ورزش هوازی است. موادی مثل اشکال گوشت‌ها، مرغ، بوقلمون، ماهی، تخم‌مرغ، حبوبات، لبنیات و آجیل‌ها غنی از پروتئین هستند. افزایش چربی می‌تواند احتمال ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی و دیابت دسته دو را ارتقاء دهد. می‌دانید که شایع‌ترین عارضه ها مرگ و میر در جهان به استدلال ابتلای افراد به بیماری‌های قلبی و عروقی است. می‌دانید که سوزاندن چربی علی الخصوص چربی‌های منطقه شکم فراوان مشقت بار است. آهن یک ماده معدنی حساس است که عملکردهای اهمیت بخش اعظمی در بدن دارد. محدود کردن مصرف این نوشیدنی ها می تواند به کاهش کالری دریافتی شما کمک کند. در عوض، نوشیدنی های فارغ از کالری مثل آب یا چای سبز را تعیین کنید. یک بررسی بر بر روی 12 بزرگسال نشان بخشید که عصاره چای سبز در مقایسه کلیدی دارونما 12٪ منجر افزایش چربی سوزی می شود. اول این که جریان خون در افراد باعث می شود تا مقدار کمتری از کاتکولامین ها وارد چربی ها شوند و تعداد گیرنده های آلفا در آن حوزه‌ اکثر شوند. ولی در همین قسمت تصمیم داریم تا در آیتم این موضوع که چرا چربی بعضا از سلول های چربی لجوج هستند، به صورت مفصل برای شما تفسیر دهیم. اگر به همین مسئله علاقه مند هستید، توصیه می نماییم تا انتهای همین بخش نیز ما را همراهی کنید.
آخرین مطالب